Novu Accordu da IMM à Bridge Crossings

Novu arrangiamentu per i traversi di u ponte Ibbden
Novu arrangiamentu per i traversi di u ponte Ibbden

U Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME), chì si riunì sottu a presidenza di u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Hayri Baraçlı, hà rivedutu a so decisione nantu à e classi di veiculi chì utilizanu i Ponti di u Bosforu. Dopu à a fine di a firma, u novu regulamentu hè entratu in vigore oghje (31.05.2019).

À a riunione UKOME;

  1. Cuncessione di u permessu di utilizà u 0.75 di lugliu Martyrs Bridge per i camioni di furgone (tipu di minibus è camioni pickup senza carichi) chì a sezione di u cunduttore hè cumminata cù u corpu, eccettu per i veiculi rimorchi ligeri cù una carica massima chì ùn supera micca 15 tunnellate, chì pò ancu avè un postu altru ch'è u cunduttore è i posti vicinu à ellu,
  2. Dopu avè ottenutu u Permisu d'Usage di Route da a Direzzione di i servizii di trasportu publicu, applicà à a 1a Direzzione Regionale di Autostrade cù i Documenti di Permissione di Route Usage, dendu u 15 July Bridge permissione di utilizà,

  3. Concede u permessu d'utilizà u Ponte Fatih Sultan Mehmet per i veiculi cummirciali chì effettueranu u trasportu di passageri programati è micca pianificati finu à 100 chilometri,
    offerte accettate.

A pruposta di borsa, chì prevede di abbandunà a cullizzioni di ammende amministrative imposte à quelli chì anu attraversatu illegale u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu in Istanbul, hè stata accettata in l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è hè diventata lege. Cù l'accettazione di a pruposta firmata da i deputati di u Partitu AK, hè pruibitu di passà in termini di classi di veiculi da u 1 di ghjennaghju di u 2019 finu à a data chì a lege entre in vigore, ma a fine amministrativa ùn serà micca imposta à quelli chì passanu per u 15 lugliu Ponte Martiri.

U Centru di Coordinazione di u Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà ancu cumpletatu e firme di a pruposta di "Revisione di e Classi di Veiculi Utilizendu i Ponti di u Bosforu", chì hè stata accettata in a so riunione u 16 di Maghju di u 2019. A nova regulazione hè entrata in vigore.

À a riunione UKOME, a pruposta di "Rivisà e Classi di Veiculi chì utilizanu i Ponti di u Bosforu"; Hè stata accettata dicendu: "In linea cù suggerimenti supplementari, dumande è richieste da l'utilizatori è l'istituzioni, a necessità di rivalutà e decisioni ITK è UKOME in quantu à a rivisione di classi di veiculi chì passanu per i ponti" hè stata accettata è e revisioni sò state accettate. fattu in i classi di veiculi chì ponu aduprà i ponti.

E CLASSI DI VEHICULE CHE POSSONU USARE PONTI SONU QUI:
15 LUGLIU PONTE MARTIRI
• Veiculi Classi
• Veiculi di Classe: Cù Classi M1 è M2 utilizati in u trasportu di passageri (Inclusu i Camion di Pickup di Panel Van, chì sò di tipu Minibus in a Categoria di Classe N1 è ùn portanu micca carica)
• Tutti i veiculi di serviziu (turisimu, persunale, scola, etc.)
• Veiculi di trasportu publicu (İETT è Bus Public Privatu, Bus Inc., Taxi, Dolmus etc.)
• N1 Classe Emergenza Ambulanza è Veiculi Medici d'Urgenza

PONTE FATIH SULTAN MEHMET
• Veiculi Classi
• Veiculi di Classe: (Ecclusu Tutti i Camion è Autobus)
• Tutti i veiculi di serviziu (turisimu, persunale, scola, etc.) Caravane, veiculi cù l'autorizazione D4
• Veiculi di trasportu publicu (İETT è Bus Public Privatu, Bus Inc., Taxi, Dolmus etc.)
• Veiculi di serviziu cù targhe ufficiali di l'istituzioni publiche è l'urganisazione autorizate da KGM

PONTE YAVUZ SULTAN SELİM
• Tutti i Classi di Veiculu Motor

ukome riviseghja e classi di veiculi utilizendu ponti stretti
ukome riviseghja e classi di veiculi utilizendu ponti stretti

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*