U Monasteru di Sumela hè apertu à visità

U monasteru di Sumela hè apertu à visità
U monasteru di Sumela hè apertu à visità

A prima fase di u Monasteru di Sumela, unu di i centri turistici più impurtanti di Turchia, hè stata aperta à i visitori.

Nadir Alpaslan, Vice Ministru di a Cultura è u Turismu, hà dettu chì Mehmet Nuri Ersoy, u Ministru di a Cultura è u Turismu, hà iniziatu una mobilizazione per apre l'edificazioni chì a restaurazione hà cuntinuatu da u ghjornu chì hà pigliatu l'uffiziu è hà dettu: "Quandu avemu apertu tuttu U Monasteru di Sumela à i visitori l'annu prossimu, serà inclusu in permanenza in a Lista Permanente di u Patrimoniu Culturale Mondiale. Travaglieremu rapidamente è intensamente per ottene. disse.

Dopu à 4 anni di travagliu di risturazione, u Monasteru di Sumela, unu di i centri turistici più impurtanti di Turchia, hà cuminciatu à accettà i visitori.

Nadir Alpaslan, Vice Ministru di Cultura è Turismu, hà visitatu u Monasteru di Sümela, chì i travaglii di restaurazione sò stati finiti, inseme cù u guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu, u deputatu di u Partitu AK di Trabzon Salih Cora è u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon Murat Zorluoğlu.

In a so dichjarazione, u Vice-Ministru Alpaslan hà dettu chì in u scopu di a risturazione è di u paisaghju in u monasteru, a custruzzione di mura è ghjunti nantu à i camini, a cupertura di pavimenti è scale cù legnu, a sospensjoni è i travaglii di risturazione in e rùbbriche chì coprenu a cucina. A primavera santa, a stanza di u prete è a stanza di u monacu sò state compie.

Indicà chì u Monasteru di Sümela hè unu di i grandi beni culturali di Turchia, Alpaslan hà dettu chì anu apertu a prima fase di u travagliu di risturazione à i visitori.

Spiegà chì u Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà iniziatu una mobilizazione per apre a risturazione di alcune strutture, in particulare u Monasteru di Sümela, da u ghjornu chì hà pigliatu l'uffiziu, Alpaslan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Cum'è u Ministeru, avemu statu in cerca di" cumu pudemu apre queste opere à a visita di e persone u più prestu pussibule "in stretta cooperazione cù l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti è ancu l'imprese. A settimana passata avemu apertu u Castellu di Bodrum è sta settimana avemu apertu u Monasteru di Sümela. Monasteru di Sümela hè un travagliu impurtante per u nostru paese è Trabzon. Un capolavoru chì esiste da più di 600 anni. Quandu l'apremu à i visitori l'annu prossimu, avemu da travaglià dura è veloce per fà in permanenza in a Lista Permanente di u Patrimoniu Culturale Mondiale. Altındere Valley hè una zona cù una bellezza naturale straordinaria è adatta per l'attrazione di tutta l'umanità ".

"Questi studii sò stati fatti scavà un pozzu cù una agulla"

U Vice-Ministru Alpaslan hà dettu chì a regione hà risichi è bellezza straordinaria.

"Gressi masselli ponenu un risicu per e persone chì venenu quì". disse Alpaslan, "Avemu avutu da eliminà stu risicu. Questi studii sò stati realizati scavà un pozzu cù una agulla per più di 3 anni, cù un studiu fine è longu. Avà, stu risicu per u nostru populu è u futuru hè statu eliminatu. Cuntinuendu sti travaglii in a seconda fase, stu risicu serà eliminatu cumplettamente l'annu prossimu è tutta a zona serà restaurata. hà fattu a so valutazione.

Apuntendu chì a Turchia hà un patrimoniu culturale forte è storicu, u Vice-Ministru Alpaslan hà enfatizatu chì, cum'è u Ministeru, mantene questi beni vivi, prutegge è trasmette à e generazioni future hè a so rispunsabilità più grande.

Dopu, Alpaslan è i so cumpagni anu visitatu a chjesa Hagia Varvara, chì si trova nantu à a seconda tappa è u percorsu induve i travaglii di risturazione cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*