A mostra di fotografia di Ramadan Ridges hè stata aperta in Tunel

A mostra di fotografia di Ramadan ridge hè stata aperta in u tunnel
A mostra di fotografia di Ramadan ridge hè stata aperta in u tunnel

A causa di u mese di Ramadan, u sultanu di undici mesi, una mostra di fotografia nantu à "Ramadan Ridges" hè stata aperta in a Stazione Karaköy di Tünel. A mostra resta aperta per tuttu u mese di Ramadan.

Tradizione Centenaria Mahyacilik
Mahyas, una tradizione chì hà campatu per seculi, era assai impurtante soprattuttu in u periodu ottomanu cum'è espressione di l'entusiasmu Ramadan è a gratitudine per a misericordia.

Stabbilimentu di una cresta hè una piccula lampadina chì pende da una corda stesa trà i dui minareti di una moschea, chì si pò leghje di notte. sözcüPer scrive clarificazioni hè di fà descrizzione. U scopu di sta tradizione, in più di ringrazià à Allah, hè di guidà a ghjente à a bontà, di incuragisce e boni atti è di fà i zitelli amassi u mese di Ramadan.

L'arti di mahyacilik cuntinueghja oghje, ancu s'è e so tecniche è e so pratiche sò diffirenti. Perchè avà, invece di lampi d'oliu, sò usati lampi elettrici. In u passatu, micca solu parolle, ma ancu forme, cum'è una barca di sultan, cannone, torre di fanciulla è ponte, eranu raffigurati cù lampi d'oliu chì brusgiavanu trà e corde. I caftani culuriti di minareti, fatti di lampi d'oliu nantu à i cordi chì si aprenu da l'acclamazioni à i lati, illuminanu u celu è a cità; E crociere in cresta chì portavanu tutti, grandi è chjuchi, in altri regni, duravanu ore. Tuttavia, pare chì e creste, cum'è perle allineate trà i minareti di e moschee cum'è matite, insegneranu à e cità d'oghje à surrisu cum'è e cità d'eri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*