Martyr Police Yalçın Yamaner Boulevard hè statu mudernizatu

sehit police yalcin yamaner boulevard hè statu mudernizatu
sehit police yalcin yamaner boulevard hè statu mudernizatu

Martyr Police Yalçın Yamaner Boulevard, chì l'ultima strata di asfaltu hè stata versata da u Municipalità Metropolitana d'Ordu, hè diventata a vita di a regione cù u so aspettu mudernu, è ancu l'accessu à a strada circundante, è ancu u trasportu urbanu.

Hè statu alternativu in u trasportu di cità

cù u Quartiere Karapinar Karşıyaka I travaglii di l'asfaltu di l'abrasione sò stati finiti in a doppia sezione di 3 km di Martyr Police Yalçın Yamaner Boulevard, chì agisce cum'è una arteria impurtante in u trafficu culligandu u distrittu l'un à l'altru. In u risultatu di i travaglii di asfaltamentu è di marcatura, a strada stradale, chì hà acquistatu un aspettu mudernu, hà attiratu l'attenzione. Martyr Police Yalçın Yamaner Boulevard, chì furnisce a cunnessione trà a strada d'anellu è a strada costiera di u Mar Neru, hè diventata una alternativa per i cunduttori in u trasportu urbanu, è hà cuntribuitu à a riduzione di a densità di trafficu nantu à a strada costiera di u Mar Neru.

BULVAR PIDE UN LOOK MODERNU

Martyr Police Yalçın Yamaner Boulevard, chì hà un aspettu mudernu cù i so travaglii di marcatura horizontale custituiti da linee, frecce, testi è simboli disegnati nantu à a superficia stradale per guidà l'utilizatori di a strada, è e linee di strada di u trafficu stradale, hà ricivutu marcati pieni da i citadini cù u so nova apparenza. L'usu intensu di a strada, chì serve com'è doppia, dopu chì hè stata aperta à u trafficu di i veiculi, ùn hà micca scappatu l'attenzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*