Supportu di u Ministeriu à i Prughjetti di Trasportu di Bursa

sustegnu di u ministeru à i prughjetti di trasportu di Bursa
sustegnu di u ministeru à i prughjetti di trasportu di Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà visitatu separatamente Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, è Necdet Sümbül, Vice Direttore Generale di Investimenti Infrastrutture, è hà dumandatu u sustegnu per i so investimenti di trasportu in a cità.

In più di i travaglii intelligenti di junction è di allargamentu di e strade per eliminà i prublemi di trasportu in Bursa, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş, invece, cerca un sustegnu per i prughjetti fendu contatti à u livellu di i ministeri in Ankara. Visità u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, per valutà i prughjetti chì pruduceranu una soluzione radicale à u trasportu, chì hè u prublema più impurtante di Bursa, u presidente Aktaş hà trasmessu i prughjetti chì anu preparatu à u Ministru Turhan cù tutti i dettagli.

Cuncentratu nantu à 5 prughjetti

Durante a riunione di u presidente Aktaş è u ministru Turhan, in particulare 5 prughjetti sò stati enfatizzati. In a riunione induve a cunnessione di Acemler Junction è a so vicinanza, Courthouse Junction, Zona Industriale Organizzata Demirtaş à a Ring Road, l'estensione di a Bursaray Labor Line à l'Hospital City è l'integrazione di a linea T2 City Square-Terminal in u sistema. , chì sò inclusi in u pianu maestru di u trasportu, sò stati discututi. dumandatu u sustegnu di u Ministeriu. U Ministru Turhan hà ancu dichjaratu chì portaranu i temi discututi in a riunione à u presidente Erdoğan in i ghjorni à vene è prumessu di sustene i prughjetti di trasportu di Bursa.

A squadra vene da Ankara

U presidente Aktaş hà ancu visitatu Necdet Sümbül, Vice Direttore Generale di Investimenti Infrastrutture di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. Sümbül hà dettu chì mandaranu una squadra da Ankara à Bursa in i ghjorni à vene per u studiu di fattibilità di i prughjetti di trasportu, in particulare a linea T2.

I discorsi eranu pruduttivi

Evaluendu i cuntatti di Ankara, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ricurdatu chì anu datu priorità à u trasportu in Bursa è hà dettu chì pissanu più à a porta di u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture in u novu periodu. Esprimendu chì e riunioni chì anu avutu cù u Ministru Turhan è u Vice Direttore Generale Sümbül eranu abbastanza produttive, u presidente Aktaş hà dettu: "Credu chì e fasi d'investimentu seranu iniziate dopu l'esami da a squadra tecnica di Ankara. U nostru Ministru hà dettu ch'elli daranu u sustegnu necessariu. Spergu chì questu periodu serà un periodu in quale a stella di Bursa brilla ancu di più in ogni campu ".

Supportu di u Ministeriu à i Prughjetti di Trasportu di Bursa
Supportu di u Ministeriu à i Prughjetti di Trasportu di Bursa

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*