Tanzania per custruisce una funivia à u Monti Kilimanjaro

Tanzania per custruisce a funivia di a muntagna di Kilimanjaro
Tanzania per custruisce a funivia di a muntagna di Kilimanjaro

A Tanzania, chì hà u scopu di attruverà i turisti in a regione custruendu un telefuninu à Kilimanjaro, a muntagna più alta in Africa, hà iniziatu negoziazioni cù cumpagnie cinesi è occidentali nantu à u prugettu.

Sicondu u pianu annunziatu da u Vice-Ministru di Turismu di Tanzania Constantine Kanyasu, circa 50.000 5 turisti annu à u Kilimanjaro, à una altitudine di 900 50 metri. Ellu disse chì a telecabina permetterà à i turisti di più di 50 anni chì ùn ponu micca cullà in a muntagna per ghjunghje à a cima è aumenterà u numeru di turisti di XNUMX per centu.

Kanyasu hà dettu ch'elli anu realizatu un studiu di fattibilità per vede s'ellu u prughjettu di u funiculu funziunà è chì anu scontru cù duie cumpagnie, una da a Cina è l'altra da l'Occidenti.

Per d 'altra banda, parechji tour operators in u paese s'opponenu à u prugettu perchè teme chì u telefuninu riduce u numeru di scalatori. L'operatori anu dichjaratu chì a funivia arruvinà a sussistenza di decine di millaie di portieri chì travaglianu intornu à a muntagna, è chì e guide chì guidanu i turisti seranu ancu affettati negativamente da questu.

U presidente di l'Organizazione di i Portieri di Tanzania, Loishiye Mollel, hà dettu chì i visitatori passanu normalment una settimana à cullà u Monte Kilimanjaro.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*