50 anni di brama di a Strada Finiti in Tarsu

a brama di strada annuale hè finita in tarsu
a brama di strada annuale hè finita in tarsu

A municipalità metropolitana di Mersin hà purtatu i quartieri Kadelli, Çavuşlu, Koçmarlı, Yanıkkışla, Karakütük, Alibeyli è Taşobası di u distrittu di Tarsus à a strada di u gruppu chì bramava da circa 50 anni.

Grazie à a Municipalità Metropolitana, i residenti di i quartieri di Kadelli, Çavuşlu, Koçmarlı, Yanıkkışla, Karakütük, Alibeyli è Taşobası di Tarsus anu ricuperatu l'accessu à a strada di u gruppu chì usavanu, ma chì dopu hà causatu seri prublemi per mancanza di mantenimentu.

Dopu à l'applicazione di u Capu di Distrettu di Kadelli Bedrettin Kurt, chì hà cuntattatu a Direzzione di a Branca di a Municipalità Metropolitana di Mersin Tarsus-Çamlıyayla, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà immediatamente datu istruzioni à e squadre. Pigliendu l'azzioni nantu à l'urdinamentu datu da Seçer, i squadre anu apertu a strada di u gruppu in pocu tempu è l'hanu dispunibile à u vicinatu. In a strada di u gruppu induve u travagliu di mantenimentu di a strada cù materiali stabilizzati hè statu realizatu, i squadre anu utilizatu quasi 2 mila tunnellate di materiale. Grazie à a strada di u gruppu aperta, u passaghju trà i quartieri hè statu accurtatu di 7 chilometri è a strada soffrendu di i residenti di u quartieru per anni hè finita.

Dichjarà chì aspittàvanu chì a strada di u gruppu sia stata custruita per più di 50 anni, i citadini anu manifestatu a so satisfaczione per u serviziu furnitu è ​​anu manifestatu a so gratitudine à u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*