TCDD è Liman-İş Union TIS sò iniziati i negoziati

Tcdd è i negozii interni di l'unione cummerciale portu sò cuminciati
Tcdd è i negozii interni di l'unione cummerciale portu sò cuminciati

U 28u Accordu di Negoziazione Cullettiva trà TCDD, l'Unioni di l'Impiegatori Pùblichi di l'Industria Pesante Turca è di u Settore di Serviziu (TÜHİS) è l'Unione Liman-İş hè stata tenuta u venneri, 03 May 2019, in a Grand Sala di Reunione di a Direzzione Generale TCDD.

U direttore generale di TCDD Ali İhsan Uygun, u secretariu generale di TÜHİS Adnan Çiçek, u presidente di l'Unione Liman-İş Önder Avcı è i funzionari anu assistitu à a riunione.

UYGUN: "CREDU chì RISULTARÀ POSITIVAMENTE"

Parlendu à a riunione, u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà ricurdatu chì 27 accordi di negoziazione cullettiva sò stati firmati trà TCDD è u sindicatu Liman-İş finu à avà, è chì questi accordi sò stati fatti da l'unione di l'impiegatori publichi di l'industria pesante turca è di u settore di serviziu. (TÜHİS) in nome di TCDD.

Uygun hà dettu chì u 28u Terminu di negoziazione di l'accordu cullettivu, chì a prima riunione inizierà oghje, serà ancu realizatu da TCDD è TÜHİS, Uygun hà dettu: "U periodu di validità di stu accordu cullettivu principia u 01 di marzu di u 2019 è finisce u 28 di marzu. ferraghju 2021.

  1. L'accordu cullettivu di Terminu coprerà un totale di 710 travagliadori, 157 permanenti è 867 temporanei, chì travaglianu in Haydarpaşa è İzmir Port Management Directorates è Van Lake Ferry Directorate. disse.

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, chì hà ringraziatu i travagliadori chì travaglianu in i posti di travagliu menzionati per u so travagliu diligente è produttivu, hà nutatu chì crede chì u 28u Accordu cullettivu di u terminu serà cunclusu positivamente in u quadru di e regule di bona vuluntà mutuale, cum'è in u precedente. accordi di negoziazione cullettiva.

FIORE: "Avete bona furtuna avà"

U Sicritariu Generale di TUHİS, Adnan Çiçek, hà dichjaratu chì e ferrovie sò una istituzione assai impurtante per elli è per a Turchia, è chì e parolle di Mustafa Kemal Atatürk "i ferrovie portanu prosperità è speranza" sò state messe in pratica è chì e ferrovie portanu prosperità è speranza à stu paese. cù l'investimenti fatti.

Çiçek hà dichjaratu chì si sò scontri in u nostru paese cù i treni d'alta velocità chì anu vistu à l'esteru, è hà dettu: "Di sicuru, ci sò rializazioni è duveri assai impurtanti di e Ferrovie, u nostru Ministeru di i Trasporti è u nostru Guvernu. I nostri fratelli è surelle chì travaglianu in questu anu un rolu assai impurtante, anu cori ". disse.

Çiçek hà desideratu chì l'accordu di negoziazione cullettiva di u 28u terminu sia digià benefica per TCDD, i travagliadori è a nostra nazione.

AVCI: "CREDU QU'UN ACCORDU CONVENIENT SERA FATTU"

U presidente di l'Unione di Liman-İş, Önder Avcı, hà dichjaratu ch'ellu crede chì u cuntrattu hè statu fattu assai facilmente in l'ultimi anni è chì a listessa cosa succederà in questu periodu, è hà vulsutu chì l'accordu cullettivu sia benefiziu è di auspiziu per l'impiegati è i sindicati di TCDD. .

Dopu à i discorsi, u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, u presidente di Liman-İş, Önder Avcı, è u secretariu generale di TÜHİS, Adnan Çiçek, si sò presentati fiori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*