Cundannà l'incidentu battutu in l'aeroportu di Antalya da l'Ufficiale di Trasportu-Sen

Ùn cundannate micca l'assaltu chì hè accadutu in l'aeroportu di Antalya da l'uffiziale di trasportu.
Ùn cundannate micca l'assaltu chì hè accadutu in l'aeroportu di Antalya da l'uffiziale di trasportu.

L'Ufficiale di Trasportu-Sen hà cundannatu a viulenza verbale è fisica contr'à 3 Controllers di Traffic Aereu da u persunale di Pars Private Security in l'Aeroportu di Antalya.

A dichjarazione scritta fatta da l'Ufficiale di Trasportu-Sen hè a siguenti; "Ricertamenti, u mobbing è u cumpurtamentu rude di l'ufficiali di Sicurezza Privata in l'Aeroportu di Antalya contr'à l'impiegati di DHMI hà righjuntu u so piccu cù a viulenza fisica è verbale subita da 6 culleghi di u Controlu di u Traffic Aereu u luni 2019 di maghju 3.

Sicondu Pars Security Officers chì anu pruvatu à entre in u parcheghju di u persunale di DHMI illegale, 3 di i nostri amichi sò stati battuti, prima da a viulenza verbale è dopu da a viulenza fisica, sfurtunatamenti. L'Air Traffic Controllers, chì anu battutu in l'attaccu, ùn anu pussutu cuntinuà u so travagliu dopu avè ricevutu u rapportu chì ùn puderanu micca travaglià per 5 ghjorni.

Cum'è Ufficiale di Trasportu-Sen, cundannemu fermamente stu incidente è vulemu chì i nostri impiegati chì sò stati feriti in l'incidentu guariscenu prestu.

Queues finu à 100 metri, induve u persunale DHMI in l'Aeroportu di Antalya deve passà per a Porta A per cumincià à travaglià in a matina, tuttu u persunale chì travaglia in u Spaziu Aereo deve passà per a Porta A, induve ci hè un solu dispositivu X-Ray, per via di i pratichi arbitrariu è u cumpurtamentu cunsirvatori estremu di u persunale Pars Private Security.Hè statu infurmatu chì l'impiigatu principianu i so turni senza morale è mutivazione, è spessu troppu tardi.

Inoltre, hè statu dichjaratu chì a maiò parte di l'Ufficiale di Sicurezza Privata di Pars mobbing in particulare u persunale DHMI è chì mostranu un cumpurtamentu rude, sta situazione hè stata rappurtata à a Direzzione di a Sicurezza Privata di a DHMI è à a Direzzione Chief di l'Aeroportu parechje volte, sia in scrittura sia verbalmente, ma micca. misure sò state pigliate finu à avà.

Ùn hè mai accettatu di sperienze questi avvenimenti, chì ùn accetteremu micca in alcunu di i nostri posti di travagliu, in un aeroportu d'impurtanza internaziunale cum'è Antalya.

U persunale di DHMI chì si sacrifica, chì svolge attività vitali in u Spaziu Aereu, cumincianu i so turni ogni matina cù un morale, una motivazione è una esposizione bassu à u mobbing.

Cum'è Ufficiale di Trasportu-Sen, stemu da i nostri membri è impiegati cum'è sempre.

L'azzione legale serà presa contr'à quelli rispunsevuli da u nostru studiente è avvucati. Inoltre, sia a Direzzione Generale di DHMI sia a Direzzione Generale di l'Aeroportu di Antalya esigeranu chì e misure necessarie sò prese in quantu à i prublemi sperimentati da u nostru persunale è i sviluppi seranu seguiti da noi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*