Carru Naziunale di Nova Generazione da TÜDEMSAŞ

carru naziunale di nova generazione tudemsastan
carru naziunale di nova generazione tudemsastan

U Direttore Generale Diputatu di TÜDEMSAŞ, Mehmet Başoğlu, chì hà iniziatu a produzzione di massa cumpiendu a certificazione di cinque tippi di vagoni è trè tippi di bogies, hà dettu chì pensanu à pruduce 2019 unità di a nova generazione di carri naziunali di merci in 2020-250.

Cumpete cù l'imprese europee grazia à l'investimenti tecnologichi chì hà fattu in l'ultimi sei anni è u metudu di produzzione basatu à l'assemblea chì hà aduttatu, Turkish Railway Makinaları Sanayii A.Ş. (TÜDEMSAŞ) sviluppa prudutti di nova generazione chì sò accettati in Europa.

I vagoni di merci di nova generazione pruduciuti da a cumpagnia serve in Ungheria, Austria è Germania in u punente è nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK) in l'est. Sti carru; Anu purtatu l'innuvazione à u settore per i vantaghji chì offrenu in quantu à a so capacità di trasportu di carica più altu per via di u so pesu pocu, a vita ecunomica più longa, l'altitudine di piattaforma più bassa è a varietà di carichi chì ponu esse trasportati nantu à e plataforme di carica. In più di esse prudutti più amichevuli di l'ambiente cà l'altri vagoni, i vagoni di merci di nova generazione benefiziu ancu l'operatore cù a so bassa tara, u costu di u ciclu di vita è u livellu di rumore.

"Semu stati inspeccionati da quattru NoBos differenti da trè paesi è avemu ricevutu una visa".

Dichjarà chì offreranu ottu tipi di vagoni di merci à u serviziu di e ferrovie internaziunali in u cortu termini, u subdirector generale di TÜDEMSAŞ, Mehmet Başoğlu, hà dettu: "I vagoni di merci di nova generazione, sviluppati è produtti in massa da TÜDEMSAŞ per risponde à diversi scenarii di carica. per l'usu in parechje parte di u mondu, sò l'equipaggiu necessariu per l'operazioni ferroviarie internaziunali. Prima di a pruduzzioni di massa, un prototipu di ogni vagone di novu sviluppatu hè fattu, testatu da cumpagnie di certificazione internaziunali basate in Europa in u scopu di a certificazione TSI, è l'appruvazioni di u tipu hè datu. "Dopu à l'appruvazioni, e nostre linee di produzzione sò inspeccionate in quantu à u sistema di gestione di qualità", disse.

In questu cuntestu, Başoğlu hà enfatizatu chì i prughjetti realizati da e so cumpagnie finu à a data sò stati ispezionati da quattru NoBos differenti da trè paesi diversi dapoi u 2015 è chì anu ricevutu visa di produzzione per via di queste ispezioni.

"Avemu pensatu à pruduce 250 unità di a nova generazione di carri naziunali di merci"

TÜDEMSAŞ, chì face a R&D è a produzzione di vagoni di merci di nova generazione, produce in massa piattaforme cum'è vagone di trasportu di minerali (Talns), vagone di cisterna riscaldata (Zacens), vagone di trasportu di container 45' (Sgmmns), (Sgns) è (Rgns). Dichjarà chì rispondenu à i bisogni di u settore cù carri, Mehmet Başoğlu hà dettu chì questi carri cù certificazione TSI sò diventati preferiti da e cumpagnie internaziunali, aumentendu a ricunniscenza di TÜDEMSAŞ è u nome di Turchia in l'arena internaziunale.

Dichjarà chì si cuncentranu nantu à studii di R&D nantu à ottu sfarenti tippi di vagoni di merci da oghje, Başoğlu hà dettu chì introduceranu questi vagoni in u settore à cortu termini. Dichjarà chì stanu prova di rializà e so responsabilità in u scopu di u "Prughjettu di u Trenu Naziunale", Başoğlu hà dettu: "TÜDEMSAŞ hà pruduttu 2017 vagoni naziunali di merci in 55 è 2018 in 95. "Avemu pensatu à pruduce 2019 unità di a nova generazione di carri naziunali di merci, chì hè stata accolta cù ammirazione è interessu da e cumpagnie di logistica, in 2020-250". - Munnu

1 Comment

  1. Vogliu successu à u carru di merchenzie di "nova generazione" chì serà fabricatu. Tudemsas ùn averia micca pruduciutu i vagoni ch'ellu chjama più perfetti finu à st'annu ? Ùn seguitanu micca u sognu ? Ùn leghjenu micca e publicazioni pertinenti ?L'impurtante hè d'invintà è di fabricà a perfezione davanti à l'Auropa.Ùn simu micca 50 anni daretu à u populu europeu in questu sensu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*