Kadıköy E lotte ecologiche in l'Egeu è in Marmara sò state discussioni à u Festival di l'ambiente

E lotte ecologiche in l'Egeu è in Marmara sò state discusse in Kadikoy Environment Festival
E lotte ecologiche in l'Egeu è in Marmara sò state discusse in Kadikoy Environment Festival

Kadıköy Organizatu da a Municipalità di Istanbul cù u mottu "Travagliu per a natura" ogni annu. Kadıköy U Festival di l'Ambiente hè statu celebratu u 24-26 di Maghju di questu annu in u Parcu di a Libertà Selamiçeşme cù u tema di "Soil".

Riunisce circa 60 urganisazioni di massa demucratiche, urganisazioni non governamentali, piattaforme è iniziative chì lottanu per l'ambiente. Kadıköy Numerose manifestazioni adatte à tutte e fasce d'età sò state urganizate à a Festa di l'Ambiente, da discussioni à attelli, da cuncorsi à cuncerti.

KADIKOY MAYOR ODABAŞI: Parleremu di più nantu à l'ambiente

U tema di u festival di quist'annu, chì era basatu annantu à i temi di "Pollution and biodiversity in the Marmara Sea" è "Ecological Life in the City" in l'ultimi anni, hè statu determinatu cum'è "Soil". Enfatizendu chì e misure deve esse pigliate per prutege a terra, una di e risorse basiche di a vita, è a cuscenza ambientale deve esse sviluppata. Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı hà dettu: "Avemu a responsabilità di lascià un mondu vivibile à e generazioni future. A terra hè unu di i nostri legati più impurtanti. Cume a tecnulugia è l'industria evoluzione, a prutezzione di e nostre risorse naturali deve esse unu di i nostri scopi principali. Avemu da sviluppà inseme cù a natura, micca cummattendu cù a natura. U prugressu sanu di a vita nantu à a terra dipende da questu. Istanbuliti Kadıköy Invitendulu à u Festival di l'ambiente, Odabaşı hà dettu: "Noi Kadıköy Cum'è a cumuna, parleremu più di l'ambiente, pruduciemu più prughjetti ambientali, metteremu più prughjetti chì sensibiliserà l'ambiente. Parlaremu di a natura per prutege l'equilibriu ecologicu, parleremu di lascià menu è innocui rifiuti à a natura, parleremu di prutezzione di a biodiversità, agisce in cunfurmità cù a natura, fonti d'energia rinnuvevuli. disse.

POLITICHE AGRICULU IN TURCHIA DISCUSSED

In l'avvenimentu di 3 ghjorni, invitati esperti è urganisazioni non governamentali presentanu e so analisi è suluzioni per i prublemi ambientali. U festivale hà apertu cù u cuncertu di u gruppu Bandistanbul Rhythm and Bando è i balli di i zitelli. I prublemi ambientali sò stati discututi in i pannelli induve invitati chì sò esperti in i so campi anu participatu.

In u scopu di u festival, "Sabatu KadıköyIn u pannellu nantu à "Protegemu i Prati Storichi di Turchia" Kadıköy I membri di u Cunsigliu di a cità Gülsün Gökalp, l'archeologu Gülbahar Baran Çelik, l'architettu Arif Atılgan, u urbanista Nilgün Canatar è Ahmet Kıvanç Kutluca KadıköyHà dettu di i prati chì anu un postu impurtante in a storia di Turchia. Can Tonbil da Açık Radyo, u scrittore Rüya Aygüneş, i studienti Atlas Sarrafoğlu è Deniz Cevikus anu rispostu à a quistione "Perchè ci uniscenu à a greva climatica?"

Kadıköy Una di e sessioni impurtanti in u Festival di l'ambiente era "Politiche Agricole in Turchia". Espertu di furmagliu è attivista İlhan Koçullu, membru PM CHP, ingegnere agriculu Gökhan Günaydın, presidente fundatore di a Cunfederazione di i Sindacati Agricultori (ÇİFTÇİ-SEN) Abdullah Aysu è TMMOB Chamber of Agricultural Engineers Istanbul Branch President Ahmet Atalık hà participatu à u pannellu, induve u puntu di u pannellu hà participatu. L'agricultura hè ghjunta in Turchia. hè statu discutitu.

In u pannellu intitulatu "Lutta Ecologica da Egeu à Marmara", u Dr. Ahmet Soysal, Piattaforma Ambiente è Cultura di l'Egeu (EGEÇEP) Özer Akdemir, Cunsigliu di l'Ambiente di Çanakkale, Presidente di u Cunsigliu di l'Ambiente Pınar Bilir, Difesa di Foreste di u Nordu (KOS) Selçuk Koçum, scrittore attivista Cemil Aksu, avvucatu Ali Arif Cangı hà pigliatu a parolla. Living", pannellu "We Live Healthy Founder" Nurçin Çağlar, Okan Çağlar, espertu di fisiologia Prof. Dr. Nazan Uysal Harzadin, cardiologu Dr. Zülfikar Danaoğlu, Cardiologu Dr. Baybars Türel, pediatra Dr. Hande Namal Türkyılmaz, oculista Dr. Sultan Kaya Unsal, Microsurgeon Dr. Hüsrev Purisa, esperto di fitoterapia Dr. Bekir Uğur Yavuzcan (Fitoterapia), Neurologist Dr. Banu Taşçı Fresko, è specialista in Medicina Interna Dr. Aytaç Karadağ hà discututu u prublema di a vita sana.

IMPORTANZA DI BICICLETTA À A FESTA

Unu di i temi più impurtanti di u Festival di l'ambiente era u trasportu in bicicletta. KadıköyRealizà studii per sparghje a cultura di a bicicletta in Turchia è offre una vita alternativa à u trafficu di i veiculi. Kadıköy A municipalità hà ancu enfatizatu u ciclismu in l'attività chì hà urganizatu durante u festival. In questu cuntestu, u Team Cycling Beach 'Bicycle in Traffic, My Right Lane Legal Right', a Second Spring Cycling Experience per incuragisce l'usu di e biciclette per l'individui di più di 40 anni, l'Initiative Women's Cycling, è l'esperienze di ciclismo eranu trasmissu in avvenimenti cum'è My Pedal Friend.

COLOR INTERVIEWS À L'AMBIENTE

Artisti è scrittori anu spartutu e so sperienze in u festival ambientale. L'autore Buket Uzuner hà parlatu di "U Libru di a Terra". Duranti u festivale, anu discututu temi chì metteranu in discussione l'abitudini di cunsumu cum'è l'effetti di i plastichi nantu à a natura è i danni di l'oliu di palma. Mentre i membri di a facultà di l'Università d'Istanbul Meral Avcı è Ünal Akkemik anu discututu "A diversità naturale è culturale di e piante in Istanbul", anu tenutu discussioni nantu à temi cum'è u veganismu è a vita ecologica. L'Associazione di a Terra hà cucinatu per 3 ghjorni cù l'avvenimentu "Cook for Someone Else". Cù i stands stallati in l'area di u festivale, era destinatu à i participanti à acquistà sperienza. Atelieri cum'è l'Atelier di Raccolta di l'Acqua di Pioggia, l'Atelier di Cucina Vegana, l'Atelier di Seed Ball per l'Api, a Fabbricazione di Terrari, l'Atelier di Zero Waste, l'Atelier di Borse di Stoffa, l'Atelier di Sacchetti di Rete, u Giardinu Urbanu, l'Atelier di Origami, l'Atelier di Cinema Stopmotion.

UNA FESTA CULURATA PER I FIGLI

I zitelli ùn sò micca scurdati durante a festa. Per incuragisce i zitelli à manghjà sanu è alluntanassi da l'alimentu industriale, sò stati svolti attelli cù i zitelli per fà snacks sani. I missaghji nantu à una nutrizione propria sò stati dati à i zitelli in u teatru chjamatu "U mo piattu hè culurita, a mo vita hè viva". L'autori di libri per i zitelli anu ancu urganizatu attelli di lettura per i zitelli. Ezgi Gül Kahraman hà datu infurmazioni nantu à e piante medicinali à i zitelli cù l'attellu "Healing Flowers of Vera". Tülin Kozikoğlu hà participatu à l'attellu "Apple Apple... Tell Me", è Sima Özkan cù l'attellu "Zero Waste Book of the Sea" cù i zitelli. Trà l'attività chì attirà l'attenzione di i zitelli, ci sò stati attività cum'è Doğa Bag Workshop, You Have a Message from the Illustrated Nature Workshop, Planting Saplings with Stories, Seed Ball Workshop, Children's Yoga, Philosophy with Children Workshop, è Mud Turning. attellu.

UN CONCERTU OGNI GIORNU

Un cuncertu sfarente culurita ogni ghjornu di a festa. Gruppi di musica cum'è Istanbul Ahenk, Sade Kaave, Tomurcuk Foundation Rhythm Group, Evrim Ateşler, Oceanos Greek Music Ensemble sò stati in scena.

A PLASTICA hè pruibita à sta festa !

Kadıköy A municipalità, per prevene l'usu di materiali plastichi è di carta dispunibuli in u scopu di a campagna "Zero Waste", hà dumandatu à u festival à vene cù fiaschi o tazzi. Ci era dispenser è kiosks in a zona. Kadıköy Tè è caffè sò stati dati à un scontu à quelli chì venenu cù una tazza è un termos à u buffet di a Cumuna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*