U Futuru di u Settore di u Trasportu Turcu hè in Digitalizazione

U futuru di l'industria di u trasportu turcu hè in a digitalizazione
U futuru di l'industria di u trasportu turcu hè in a digitalizazione

Sicondu u rapportu 2019 di Panoramica Settoriale di u Trasportu preparatu da KPMG, u settore di u trasportu turcu, chì si prepara per un annu difficiule cù l'aspettativa di una crescita lenta in l'ecunumia mundiale è u voluminu di u cummerciu, sopravviverà 2019 cunfortu grazie à a so situazione geografica è a flessibilità. di l'ecunumia in u cummerciu esteru. Tuttavia, sicondu u rapportu, a guaranzia di efficienza in u settore, tecnulugii innovatori adattanu rapidamente.

U rapportu di trasportu di a serie di Panoramica Settoriale preparata da KPMG Turkey mostra chì l'aspettativa di rallentamentu ecunomicu glubale in 2019 affetterà ancu u settore di u trasportu.

Sicondu u rapportu, i fluttuazioni in i tassi di scambiu è i prezzi di u petroliu in u periodu passatu pusonu una grande pressione nantu à u settore. Hè pensatu chì sta situazione cuntinueghja in u periodu à vene cù l'effettu di l'incertezze glubale attuale.

U capu di u settore di trasportu in Turchia di KPMG, Yavuz Öner, hà enfatizatu chì u settore di u trasportu è a logistica turca hà un percorsu chjaru à u mediu termine grazia à a so situazione geografica è a flessibilità di l'ecunumia in u cummerciu esteru, è hà dettu: "Tuttavia, u settore deve trasfurmà in linea. cù u sviluppu di e tecnulugia digitale per ùn esse lasciatu da a cumpetizione glubale à longu andà ".

A SITUAZIONE IN U MONDU

  • L'indice di carica secca Baltic Dry, chì hè un pioniere in quantu à u cummerciu mundiale, hè in calata da settembre.
  • A Germania hè u primu postu in l'Indice di Prestazione Logistica preparatu da u Bancu Mondiale. A Germania hè seguita da Svezia, Belgio, Austria è Giappone, rispettivamente.

Effettu Brexit

  • Mentre l'attività ecunomica rallenta per via di l'incertezze derivanti da e misure prutezionistiche in u cummerciu glubale è l'uscita di u Regnu Unitu da a UE (Brexit), u voluminu di u cummerciu perde u momentu. Per quessa, una prospettiva sfida emerge à cortu termini per u settore di trasportu è logistica in u mondu sanu.
  • U mudellu di cummerciale in u trasportu marittimu cambia da u portu à u portu più cà da u cliente à u cliente.

  • Malgradu u rallentamentu di l'ecunumia mundiale, a tendenza di crescita cuntinua mantene a dumanda viva in u trasportu aereu.

  • SITUAZIONE IN TURCHIA

    • U settore di trasportu è logistica turcu hà seguitu un cursu fluttuante in u periodu post-crisa. In questu casu, i sviluppi geopulitichi è u funziunamentu di l'ecunumia di i partenarii cummerciale ghjucanu un rolu impurtante.
  • Turchia hè 160th cun un puntuatu di 2018 in u rapportu 3.15 di "L'Indice di Prestazione Logistica" (LPI) publicatu da u Bancu Mondiale, chì valuta e prestazioni logistiche di 47 paesi. Turchia era 2016th in a lista in 34.

  • A causa di l'aumentu di i tassi di scambiu in l'ultimi anni, u pesu di u debitu di u settore hè aumentatu rapidamente. In ogni casu, paragunatu cù a so parte di 7,7 per centu in u PIB, si vede chì u pesu di u debitu di u settore ùn hè micca assai altu.

  • Cù l'accelerazione di u pesu di u debitu, ci hè statu un aumentu significativu di i NPL di u settore, in particulare in 2018. U bilanciu NPL di u settore bancariu turcu, derivatu da u settore di u trasportu è u almacenamentu, hà aumentatu da 2018 per centu in 58,6 per ghjunghje à 2,8 miliardi di TL.

  • Da ghjennaghju 2019, u bilanciu NPL cuntinueghja à aumentà, ma a ratio NPL hè à livelli gestibili cù 2,5 per centu.

  • L'interessu straneru cuntinueghja

    • Malgradu u so debule performance in l'ultimi anni, l'interessu di l'investituri stranieri in u settore cuntinueghja. In l'ultimi 4,7 anni, ci hè statu un afflussu d'investimentu straneru di 5 miliardi di dollari à u settore, 15 miliardi di dollari di quale era in l'ultimi 7,1 anni.

    U trasportu marittimu hà aumentatu

    • A parte di u trasportu marittimu in l'esportazioni è l'impurtazioni hè aumentata in Turchia in l'ultimi 15 anni. Per d 'altra banda, u trasportu stradale pare avè calatu. Da u latu di l'impurtazioni, u trasportu di petroliu crudu è di gasu naturale via pipeline hà un postu impurtante. U trasportu di merci per ferrovia hà sempre una parte assai chjuca in l'esportazioni è l'impurtazioni.
  • In l'ultimi 16 anni, i migliorii di qualità significativi sò stati fatti in u trasportu stradale, chì hè u trasportu domesticu di passageri è merci più preferitu. Trà u 2003 è u 2018, a lunghezza tutale di l'autostrada hè aumentata da 63 mila 244 km à 67 mila 891 km, a durata di e strade divise hè aumentata più di 5 volte, è a durata di l'autostrada hè aumentata da 753 km à 2 km.

  • A parte di l'esportazioni purtate per mare, chì era di 2002 per centu in u 47,2, hè aumentata à u 2018 per centu in u 62,8. In u listessu periodu, u tassu di a parte di l'impurtazioni trasportati da u mari hà aumentatu da 46 per centu à 59,6 per centu. A quantità totale di carica trattata, chì era di 2003 milioni di tunnellate in u 190, hà righjuntu 2018 milioni di tunnellate à a fine di u 460.

  • Mentre a quantità di trasportu aereo era sottu à 2002 milione di tunnellate in 2003-1, hè aumentata à 2018 milioni di tunnellate in 3,8.

  • Aumentu di u numeru di passageri

    • U numaru annuali di passageri domestici, chì era 2002 milioni in 8,7, hà righjuntu 2018 milioni in 112,8, mentri u numeru di passageri internaziunali hè aumentatu da 25,1 milioni à 97,2 milioni.
  • U numaru di passageri trasportati da a periferia in ferrovia hà aumentatu 2003 volte trà u 2017 è u 3,5, superendu 160,5 milioni di persone, mentre chì u trasportu di passageri trà e cità hè diminuitu da 27,3 milioni à 15 milioni di persone.

  • Ancu s'è u trasportu di passageri per treni d'alta velocità (YHT) ùn hè ancu à i livelli desiderati, si sviluppa rapidamente. Mentre u numeru annuale di passageri in YHT era menu di 2009 milione in 1, hà righjuntu 2017 milioni à a fine di 7,2.

  • Pipeline quadruplicatu

    • A lunghezza di u pipeline di gas naturale, chì era di 2002 4 km in u 739, hà righjuntu 2017 14 km à a fine di u 666. In questu periodu, a quantità di gas naturale trasportata da u pipeline hà aumentatu da 17 billion sm3 à 56 billion sm3. Ancu s'è u pipeline di u petroliu crudu hà diminuitu un pocu in u stessu periodu, hè stata utilizata à alta efficienza è hà aumentatu da 12,4 milioni di tunnellate à 36 milioni di tunnellate annu.

    Esse u primu à cummentà

    lascia una risposta

    U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


    *