L'iniziativa di Belt and Road deve esse realizata cù un approcciu "Win-Win".

L'iniziativa di cinturione è strada deve esse implementata cù una cunniscenza win-win
L'iniziativa di cinturione è strada deve esse implementata cù una cunniscenza win-win

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, M. Cahit Turhan, hà dichjaratu ch'elli cunzidenu l'Iniziativa Belt and Road, cunnisciuta ancu com'è New Silk Road, cum'è una iniziativa assai impurtante cù u scopu di cunnette l'Asia, l'Europa, l'Africa è ancu l'America di u Sud. , chì copre più di 65 paesi in u mondu, hè un prughjettu enormu chì copre un spaziu di circa 40 milioni di chilometri quadrati è 4,5 miliardi di a pupulazione di u mondu. Per quessa, hè di grande impurtanza per i paesi chì prufittàranu di a cooperazione bilaterale, multilaterale è regiunale chì sta iniziativa hè implementata cù un approcciu "win-win". disse.

U Forum Internaziunale di Trasportu (ITF), rapprisintatu da u Ministru Turhan, hà iniziatu in Leipzig, Germania.

Turhan hà participatu cum'è un oratore principale à l'avvenimentu "Belt and Road: Connecting for Sustainable Transport and Growth in Eurasia" urganizatu da a Federazione Stradale Internaziunale è l'Organizazione di Cooperazione Economica di u Mari Neru (BSEC).

Dichjarà chì e relazioni ecunomiche è cummerciale trà l'Asia è l'Europa passanu per un periodu di rapidu sviluppu è di approfondimentu, Turhan hà dettu: "U voluminu di u cummerciu intercontinentale hà righjuntu proporzioni gigantesche. In fattu, u voluminu di u cummerciu trà l'Europa è a Cina hè previstu di più di 2050 miliardi di dollari in 800. Indubbiamente, u stabilimentu di infrastrutture di trasportu di qualità è senza interruzzione hè di grande impurtanza à scuntrà stu voluminu.

Spieghendu chì hè diventatu una necessità di cunsiderà approcci cù una perspettiva di "corridore" in u sviluppu di e pulitiche di trasportu, Turhan hà dettu chì u mutivu di questu hè chì l'infrastrutture di trasportu custituiscenu a spina di una forte ecunumia è i corridori di trasportu sò a basa per u sviluppu. di servizii logistichi nantu à a strada, passaghji di cunfini è opportunità di trasportu multi-modale dimustratu a so creazione.

"L'iniziativa Belt and Road hè un prughjettu enormu chì copre 4,5 miliardi di a pupulazione di u mondu"

Turhan hà dichjaratu chì u successu di un corridore di trasportu hè chì apre a strada per u sviluppu ecunomicu per tutti i paesi di rotte è hà cuntinuatu cusì:

"Per quessa, avemu cunsideratu l'Iniziativa di Belt and Road, chì prevede a creazione di ligami di infrastruttura di trasportu multimodale, linee di trasmissione di energia è rete di telecomunicazione trà l'Asia è l'Europa, in questu cuntestu. Coprendu più di 65 paesi in u mondu, l'iniziativa hè un prughjettu giganti chì copre una zona di circa 40 milioni di chilometri quadrati è 4,5 miliardi di pupulazioni di u mondu. Per quessa, hè di grande impurtanza per i paesi chì prufittàranu di a cooperazione bilaterale, multilaterale è regiunale chì sta iniziativa hè implementata cù un approcciu "win-win".

Indicà chì Turchia, situata à l'incrociu di l'Asia è l'Europa, hè unu di i paesi principali in a geografia di a Ruta di a Seta cù a so situazione geografica speciale, Turhan hà dettu: "Semu assai felici chì l'Iniziativa di a Cintura è a Strada s'integra cù a Turchia ". Prughjettu di u Corridor Mediu cù a traversata di u Caspiu ". usatu a frasa.

Enfatizendu chì anu ancu attribuisce impurtanza à l'implementazione di i meccanismi di cofinanziamentu in l'investimenti necessarii per u stabilimentu di cunnessione eurasiatica, Turhan hà dettu chì a Turchia hè trà i fundatori di u Bancu d'investimentu di l'Infrastruttura Asiatica, cù una cuntribuzione di capitale di 2,6 miliardi di dollari. drittu di votu di 2,48%.M'hà dettu ch'ellu era cun ellu.

Indittendu chì e pulitiche di trasportu di Turchia per l'ultimi 16 anni sò state basate nantu à una perspettiva cumplementaria è inclusiva versu i corridori di trasportu in a regione, Turhan hà dettu: "Avemu investitu 16 miliardi di lire in l'ultimi 537 anni per migliurà e nostre infrastrutture di trasportu, espansione. sti reti è compie e cunnessione mancanti nantu à e rotte di trasportu internaziunale. Mentre facemu questu, avemu usatu in modu efficace u mecanismu di custruzzione-operazione-trasferimentu, micca limitatu à e risorse pubbliche, è compiemu prughjetti enormi ". sparte a so cunniscenza.

"L'ostaculi aumentanu i costi è i tempi di trasportu"

U Ministru Turhan hà sottolineatu chì i sforzi di a Turchia in u scopu di u Corridor Mediu cù a Traversata di u Caspiu ùn sò micca limitati à l'infrastruttura, è hà continuatu cusì:

"Vogliu ancu enfatizà l'impurtanza chì attachemu à i meccanismi di cuuperazione per u sviluppu di stu corridore. A rimuzione di e barriere non fisiche à u trasportu ghjoca ancu un rolu chjave in u sviluppu di i corridori di trasportu. Ostaculi cum'è ostaculi burocratici, quotes, congestione à i passaghji di e fruntiere è pedaghji elevati ponu qualchì volta fà più dannu à u trasportu internaziunale chì a mancanza di infrastruttura. Queste barriere aumentanu i costi è i tempi di trasportu. Turchia hè diventata unu di i paesi più preferiti per u trasportu di transitu internaziunale per esse parte di l'accordi di trasportu di basa, in quantu à mudernizà e porte di cunfini è facilitendu i passaghji di e fruntiere ".

U Ministru Turhan hà ancu assistitu à a Reunione ministeriale di l'Organizazione di Cooperazione Economica di u Mari Neru (BSEC) è spiegò i prughjetti di Turchia in u campu di u trasportu. In seguitu, hà avutu una riunione unu à unu cù u presidente di a Federazione Strada Internaziunale, Kiran Kumar Kapila.

Circa 70 ministri è 40 delegati da più di 24 paesi assistenu à u Forum Internaziunale di Trasportu. In u Forum, chì durà finu à u 80 di maghju, parechji temi, da novi rotte cummerciale à cunnessione di l'automobile, seranu discututi in più di XNUMX avvenimenti.

Turchia, Cina prughjettanu un accordu di finanziamentu per a custruzzione di e linee ferroviarie

Dopu avè assistitu à l'avvenimentu "Belt and Road: Connecting for Sustainable Transport and Growth in Eurasia" urganizatu da a Federazione Stradale Internaziunale è BSEC, u Ministru Turhan hà rispostu à a quistione di un ghjurnalistu cinese nantu à a custruzzione di e linee ferroviarie trà Cina è Turchia.

Turhan hà dettu: "Avemu pianificatu di firmà un accordu finanziariu per a custruzzione di linee ferroviarie trà Turchia è Cina". usatu a frasa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*