E Mani Magiche di Yapı Merkezi Toccanu a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Jeddah

E mani magiche di u centru di custruzzione anu toccu da a stazione di treni d'alta velocità in Jeddah
E mani magiche di u centru di custruzzione anu toccu da a stazione di treni d'alta velocità in Jeddah

Unu di l'investimenti ferroviari più impurtanti realizati da u Statu di l'Arabia Saudita, u Prughjettu di Trenu Haramain High Speed ​​​​(HHR) hè statu pianificatu per serve u mondu islamicu in particulare facilitendu i viaghji di Hajj, i visitori di l'Umrah è i citadini sauditi. Hè un prughjettu di ferrovia d'alta velocità chì unisce e duie cità sante di a Mecca è Medina cù una linea ferroviaria di 450 km è include (4) stazioni (Mecca, Jeddah, KAEC, Medina).

Yapı Merkezi hà intrapresu a custruzzione di a Stazione di Medina in u scopu di u Prughjettu di Trenu Haramain High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Yapı Merkezi hè stata assignata da u patronu per compie l'opere rimanenti di a stazione di Jeddah per via di i so rializazioni in a stazione di Medina, è i travaglii di custruzzione sò stati iniziati dopu à u cuntrattu firmatu u 01 di marzu di u 2018.

Yapı Merkezi hè rispunsevule per a fine di i travaglii di custruzzione di l'edificiu di a stazione centrale di Jeddah, unu di i 4 edifici di stazione cintrali custruiti in u scopu di u Prughjettu di Trenu Haramain High Speed ​​​​, unu di i più grandi prughjetti in u Mediu Oriente. , eseguendu e teste è trasmettenu à a cumpagnia di l'operatore.

U 25 di settembre di u 2018, a pre-apertura di u Prughjettu di u Trenu Haramayn High Speed ​​​​hà fattu cun una cerimonia chì copre e Stazioni di Trenu di Jeddah è Medina, per a quale Yapı Merkezi hè stata intrapresa cù a presenza di Rè di l'Arabia Saudita Salman Bin Abdulaziz.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*