U presidente İmamoğlu: "Avemu studii è raccomandazioni in quantu à u trafficu di u ponte"

U presidente İmamoğlu averà studii è raccomandazioni in quantu à u trafficu di u ponte.
U presidente İmamoğlu averà studii è raccomandazioni in quantu à u trafficu di u ponte.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluAttenti à u trafficu causatu da u travagliu fattu nantu à u Ponte Fatih Sultan Mehmet, hà dettu: "Travaglieremu cumu risolve questu, è faremu cunsiglii à a Direzzione Generale di l'Autostrade, chì face u travagliu. Da oghje, l'avemu messu in a nostra agenda cum'è una questione urgente di Istanbul ". Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà iniziatu u so primu turnu oghje dopu avè pigliatu l'uffiziu per a seconda volta. Stringendu a manu cù l'impiegati unu per unu u primu ghjornu di travagliu Ekrem İmamoğlu, stendu davanti à e camere, attirò l'attenzione à u trafficu causatu da u travagliu fattu nantu à u Ponte Fatih Sultan Mehmet.

İmamoğlu hà dettu: "Da u mumentu chì avemu pigliatu l'uffiziu, ci hè un veru prublema di trafficu per via di i travaglii di riparazione è rinnuvamentu iniziati nantu à u Ponte Fatih Sultan Mehmet. Averemu suggerimenti, raccomandazioni nantu à cumu pudemu rinfurzà questu è cumu pudemu risolve, è si move nantu à uni pochi altri prublemi, ch'ella sia u trasportu marittimu, chì avemu da piglià azzione. Questu serà unu di i primi prublemi. Averemu alcune raccomandazioni in quantu à u 3u Ponte è altre traversate à u Ministeru di l'Autostrade è i Trasporti, chì hà iniziatu stu travagliu. Da oghje, l'avemu messu in a nostra agenda cum'è una questione urgente di Istanbul. Attivaremu un prucessu chì hà da scopu di stabilisce un ligame trasparente cù i nostri citadini per informà i nostri citadini nantu à tutte e opere è transazzione chì facemu. Averemu ricevutu feedback da i nostri citadini chì ùn pudemu micca vede è chì cuntribuiscenu assai per noi ".

"ATTIVAME IMMEDIATAMENTE U PLAN D'ACTION 100-DAY"

« Di sicuru, in u primu pianu di 100 ghjorni di a nostra cumuna, parleremu di a messa in opera immediata di i travaglii chì avemu previstu. Di sicuru, averemu un pianu d'azzione basatu nantu à e nostre pulitiche chì currisponderemu cù u nostru persunale è u persunale attuale. U nostru primu travagliu di a matina hè di pusà è parlà à e nostre squadre nantu à questu ". Ekrem İmamoğlu, cuntinuò a so dichjarazione cusì;

"Inizieremu un intensu prucessu di travagliu. Spergu chì si riunitemu è parlemu di ogni prublema chì cuncerna a ghjente di a nostra Istanbul è a nostra cità. In più di i nostri prughjetti corporativi, vi vede u nostru pianu d'azzione riguardu à u terrimotu, chì definiremu cum'è cortu è mediu termine, è attivà u nostru pianu d'azzione rapidamente. Un altru tema chì parlemu in ogni locu hè u tema di i rifuggiati. Cuminceremu sviluppi di l'affari in quantu à e pulitiche internaziunali per u populu di Istanbul, producendu pulitiche à un livellu assai altu inseme cù i nostri altri amichi fora di l'istituzione, cun un pianu d'azzione in questu sensu, è fendu una bona cooperazione cù i pertinenti. istituzioni di u nostru statu. Questu ci face veramente sperienze l'avvenimenti chì sò spessu citati in u campu di a strada è chì ci dispiace. Seremu una cumuna chì sente a voce di u nostru populu. Di sicuru, u terrimotu hè una di e nostre priorità principali ".

"FAREmu AZIONI LEGALI CONTRA I MOVIMENTI CHE CI CHIUDEREranu"

Ekrem İmamoğlu, hà datu a seguente risposta à a quistione "Cù a circular emisa da u Ministeru di u Cummerciu, l'autorità di numinà hè stata presa da i merri è datu à u cunsigliu municipale è u tribunale annullatu a circular":

"Questu ùn hè micca un prublema assai nova. Ogni cumuna hà avà una cumpagnia, una filiale. Una circular mandata nantu à e filiali di tutti i cumuni. Di sicuru, Istanbul è Ankara si distinguenu più. In Ankara, ci hè una decisione in favore di a Municipalità Metropolitana di Ankara. Hè assai chjaru quale hè autorizatu in a lege. Hè assai chjaru chì hè contru à a lege di rinvià l'autorità di u merre à u cunsigliu municipale. Ùn hè micca necessariu per tutte e municipalità di presentà i prucessi è riparà stu prucessu cù prucessi di tribunale. Francamente, ùn avemu micca trovu a circular ricevuta è mandata assai significativa. Candidaremu à a Direzzione Generale di l'Amministrazioni Locali in quantu à sta questione. Facemu u nostru avvisu. Cercheremu i nostri diritti legali. Spergu chì una risposta hè furnita. Sò cuscente chì a lege in quantu à a so rimuzione ci aiuterà ancu. Spergu chì stu prublema serà risolta perchè avemu ancu un numeru assai altu di affiliati. I nostri filiali coprenu quasi dui terzi di u bilanciu cunsulidatu di Istanbul. Pudendu gestisce l'IMM è furnisce servizii chì toccanu i citadini soprattuttu passanu per questi lochi. Ci scuntremu cù l'istituzioni pertinenti per caccià sta mossa u più prestu pussibule. Facemu ancu e nostre iniziative legali. Avemu grandi speranze per esse mudificate rapidamente ".

"INFORMAREmu U CITADINO È A PRESSA"

Esprimendu chì anu da notificà à i citadini di tutti i travaglii chì farà è stabiliscenu un ligame trasparente cù a ghjente di Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Avemu ricevutu feedback da i nostri citadini chì cuntribuiscenu assai à i so suggerimenti chì ùn avemu micca. vistu. Questu hè bellu, spergu chì avemu passatu u primu ghjornu di 5 anni inseme, induve furniremu boni ghjorni è boni servizii. Cum'è u sindaco di a municipalità metropolitana, aghju ancu una grande impurtanza à a cumunicazione cù a stampa. Vogliu esse una guida in quantu à e priorità di Istanbul. Questa hè una attitudine chì pensu chì deve esse sia persunale sia istituziunale. Dunque, vogliu chì sta cooperazione si sviluppeghja assai sana in ogni tappa dopu à questu ghjornu di partenza.

"Assicureremu a ghjustizia è a qualificazione in ISTANBUL"

İmamoğlu hà fattu un'altra dumanda chì "alcuni impiegati sò stati licenziati in e social media recentemente": "Se ci hè un licenziamentu ingiustu, se ci hè qualchissia chì riceve attualmente un salariu da a Municipalità Metropolitana, ancu s'ellu ùn hè micca ghjustificatu, i dui prublemi saranu esaminatu. Inoltre, in un periudu di un mesi è mezu à dui mesi, avemu ricevutu notifiche riguardanti qualchì recrutamentu. Investigheremu ancu stu prublema attraversu filiali. Hè ghjustu? Chì tipu di pratica hè stata pruposta in quantu à u reclutamentu, esami, interviste, chì tipu d'esame, chì tipu di dumande sò stati eliminati? Fighjeremu tutti. Simu sensibuli nant'à sti prublemi perchè avemu prumessu di esse ghjustu in piazza è di agisce secondu u meritu. Ùn piglieremu mai nimu cù u torpedo. Ùn ci importa micca s'ellu hè a mo festa, a festa di l'altru. Per fà ghjustizia è meritu à sta istituzione, vi vede a nostra sensibilità annantu à questu tema cù u metudu di trasparenza. Serviremu davanti à voi. In verità, s'ellu ùn superemu micca stu sensu di inghjustizia in quantu à u travagliu è l'impieghi, hè assai difficiule per noi di ottene a pace suciale. Per eliminà cumplettamente stu sensu di inghjustizia, avemu da veramente furnisce assai meritu è ​​ghjustizia in questu campu. In questu sensu, aghju urdinatu à i mo amichi per ùn rinunzià micca à sti principii finu à a fine. Correggeremu ancu alcune opere è transazzione fendu queste dumande ", hà rispostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*