U travagliu di u prughjettu di a linea di trasportu elettricu hà iniziatu in Isparta

U travagliu di u prughjettu di a linea suburbana elettrica hà iniziatu in Isparta
U travagliu di u prughjettu di a linea suburbana elettrica hà iniziatu in Isparta

U sindaco di Isparta Başdeğirmen hà scontru cù u Direttore Generale di TCDD Uygun in Ankara per a "Line Suburbana Elettrica", unu di i prughjetti di trasportu urbanu. A delegazione di u prughjettu di u TCDD vene in Isparta per fà ispezioni, è u prugettu pigliarà a so forma finale. A stazione di treni esistente serà ancu trasfurmata in u Giardinu Naziunale.

Un passu impurtante hè statu fattu in u studiu "Line Suburbana Elettrica", chì hè statu prupostu da u sindaco di Isparta Şükrü Başdeğirmen per utilizà a linea di treni esistenti, chì hè trà i più grandi prughjetti di trasportu prumessi prima di l'elezzioni di u 31 di marzu, per u trasportu urbanu.

U sindaco di Isparta Şükrü Başdeğirmen hè in Ankara per l'implementazione di l'Hospital City, Gül Küçük Sanayi Sitesi, SDU, linea KYK, induve a fermata principale serà situata in a stazione ferroviaria esistente, è duie Linee Elettriche Commuter separate, partendu da a stazione ferroviaria. è estendendu à Süleyman Demirel OIZ hà fattu cuntatti impurtanti. Başdeğirmen hà annunziatu chì, dopu avè riunitu cù u Direttore Generale di Ferrovie Statali, Ali İhsan Uygun, nantu à u prugettu, u cumitatu di prughjettu DDY vene à Isparta a settimana prossima per fà ispezioni nantu à a linea pruposta.

U sindaco Şükrü Başdeğirmen hà nutatu chì, dopu à l'esami di u cumitatu, u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, venerà ancu in Isparta per fà ispezioni in situ nantu à l'implementazione di u prugettu è u prugettu pigliarà a so forma finale.

Cù stu prughjettu, a chjama di u presidente Recep Tayyip Erdoğan per creà i Giardini di a Nazione in 81 pruvince in a stazione ferroviaria esistente serà realizata da u sindaco Şükrü Başdeğirmen à u stessu tempu. In a stazione ferroviaria esistente, seranu creati spazii aperti induve cuncerti è avvenimenti induve i citadini ponu passà tempu di qualità, ristoranti è caffetterie, attelli d'arte è cultura, un parcorsu di ghjocu, camini di caminata, un parcu di rose è spazii speciali per e donne.

U sindaco Şükrü Başdeğirmen hà dettu chì anu fattu un passu impurtante per trasfurmà a stazione ferroviaria esistente in u Giardinu di a Nazione cù u prughjettu di a "Line Suburbana Elettrica", chì hè unu di i prughjetti di visione chì anu presentatu per Isparta è chì cunsidereghjanu impurtante soprattuttu in termini di alleviate u trafficu in u trasportu urbanu. U presidente Başdeğirmen hà dettu: "Avemu parlatu cù u nostru direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, di l'usu di a linea di treni esistenti, chì avemu prumessu prima di l'elezzioni, cù treni suburbani, è in alternativa furnisce u trasportu à duie linee separate chì si estendenu à SDU è OSB. In questu cuntestu, u nostru direttore generale manda una delegazione in a nostra pruvincia a settimana prossima per a valutazione in situ di u prugettu. Dopu l'esaminazione di a delegazione, riceveremu u nostru direttore generale in a nostra cità. Avemu u scopu di dà a forma finale à u prugettu dopu à i studii d'investigazione da esse realizatu è di dà vita à u più prestu pussibule ".

Spieghendu chì u Giardinu di a Nazione in Isparta serà custruitu nantu à una superficie di 65 mila metri quadrati, induve si trova a stazione ferroviaria esistente è prima dichjarata un situ turisticu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, u presidente Başdeğirmen hà dettu: "Avemu implementatu. u Giardinu di a Nazione, chì u nostru presidente vulia esse creatu in e pruvince, in unu di i punti più distinti di a nostra cità in Isparta. Avemu u scopu di restaurà l'edificazioni in a nostra stazione ferroviaria attuale in u Giardinu di a Nazione, è di creà ristoranti è caffetterie in a regione, è ancu attelli d'arte è cultura, un campu di ghjocu, camini per caminari, un parcu di rose è spazii d'attività per e donne.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*