Atelier Ferroviario Tenutu à a Stazione YHT di Ankara

attellu d'azzione hè statu tenutu in Ankara YHT garri
attellu d'azzione hè statu tenutu in Ankara YHT garri

"Taking Action Workshop" urganizatu in u scopu di u "Accessibility of Passenger Transport Services in Turkey Project" realizatu sottu a rispunsabilità di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture M.Cahit Turhan è u Direttore Generale di TCDD. Ali İhsan Uygun, hè stata tenuta u marcuri 26 di ghjugnu di u 2019 in a Stazione YHT di Ankara, in l'Hotel Ankara.

In u so discorsu à l'attellu, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Cahit Turhan hà sottolineatu ch'ellu seguita strettamente i travaglii ligati à u prugettu. Enfatizendu chì anu realizatu u prugettu stessu, postu chì a rispunsabilità di i servizii di trasportu è di cumunicazione hè in u Ministeru, Turhan hà dichjaratu chì da u 2003, ci hè statu un periodu in u quali passi rivoluzionarii sò stati fatti in u campu di disabilità.

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì u Dipartimentu di i servizii per i disabili hè statu stabilitu in u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura in 2012 per a coordinazione di i servizii per i disabili, ma anu realizatu assai attività ligati à l'accessibilità in u campu di i servizii di trasportu è di cumunicazione partendu da un longu tempu. tempu fà: Avemu travagliatu annantu à sti prublemi per anni. Avemu custruitu piattaforme, rampe, cabine di pedaggio speciale è punti d'aiutu per disabili per fà a stazione è l'edifici di stazione adattati per i disabili. Avemu implementatu disinni adattati per i disabili in Marmaray è treni d'alta velocità (YHT). Avemu permessu à i nostri citadini sorditi, chì anu un smartphone o un urdinatore cù una camera, per riceve u serviziu da TCDD via un ligame. Avemu permessu chì u passageru cù un tassu di disabilità di 40 per centu o più viaghjà gratuitamente, mentre chì u passageru disabile cù un tassu di disabilità di 50 per centu o più pò viaghjà gratuitamente cun ellu stessu è u so cumpagnu. In questu modu, 1 milione 100 mila citadini disabili anu viaghjatu annantu à i treni regionali YHT è di linea principale l'annu passatu ". disse.

Dopu à i discorsi, Turhan hà presentatu placche à i nomi chì anu cuntribuitu à u prugettu, è ancu presentatu placche è fiori à u campionu di natazione Sümeyye Boyacı, membri di Aşk Olsun Music Group, chì hè cunnisciutu com'è musicisti senza barriere, è ballerina disabile Mehmet Sefa Öztürk. .

Dopu à a ceremonia, Turhan hà mandatu un gruppu di cittadini disabili è anziani in Konya per un viaghju di ghjornu cù YHT, chì hà fattu u viaghju Ankara-Konya.

U cunvogliu, mandatu da Ankara da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, M.Cahit Turhan, hè statu accoltu da i funzionari di a Municipalità Metropolitana di Konya in a Stazione Ferroviaria di Konya.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*