"Inseme cù i Maestri" Eventu in 14 cità da TOTAL

simu inseme cù i maestri in a pruvincia da l'avvenimentu tutale
simu inseme cù i maestri in a pruvincia da l'avvenimentu tutale

TOTAL, u primu fabricatore di l'industria di l'oliu minerale in Turchia, hà u scopu di scuntrà 2019 maestri cù l'avvenimenti chì urganizerà in 14 pruvince in tuttu u 2.

TOTAL, chì opera in a produzzione è a cummercializazione di l'olii minerali per più di 28 anni in Turchia, cuntinua a so cumunicazione cù i maestri senza rallentà. TOTAL hà u scopu di scuntrà cù circa 2019 maestri chì servenu i veiculi di passageri, cummirciali ligeri è diesel pesanti in punti 14 in 15 pruvince in u scopu di l'avvenimenti "Inseme cù i Maestri" in 2.

L'avvenimenti TOTALI "Semu Inseme cù i Maestri", chì accuminciaranu u mercuri 26 di ghjugnu à l'Hotel Bursa Sheraton, si terrà in ghjugnu, lugliu è agostu in Bursa, Sakarya, Antalya, Adana, Diyarbakır, Giresun, Samsun, İstanbul, İzmir, Konya, Malatya, Van, Sivas è Ankara seranu tenuti in pruvince.

"Continuemu a nostra attività"

U Manager di Marketing è Servizi Tecnici Fırat Dokur hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu, "Avemu riunitu cù maestri chì anu una pusizione impurtante in l'industria di i lubrificanti ogni annu attraversu i nostri avvenimenti. Cum'è un pioniere di l'innuvazione in u campu di i lubrificanti, attachemu impurtanza à l'innuvazione in ogni aspettu. In questa direzzione, aghjurnemu u cuntenutu di u nostru avvenimentu "Inseme cù i Maestri" ogni annu è sustenemu i nostri maestri per avè cunniscenze tecniche in diversi campi è prublemi attuali ". Esprimendu chì quist'annu, cù u sustegnu di furmatori esperti, si focalizeghjanu nantu à prublemi cumuni è suluzioni in mantenimentu è riparazione meccanica, Dokur hà dettu: "Cuntinueremu e nostre attività di furmazione per i maestri è custruisce infrastrutture digitale è di serviziu per i maestri è l'utilizatori finali in 2019 senza rallentà. " .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*