A ragione di ritardu di u Prughjettu Ankara-Sivas YHT deve esse investigatu

U mutivu di u ritardu di u prughjettu ankara sivas yht deve esse investigatu
U mutivu di u ritardu di u prughjettu ankara sivas yht deve esse investigatu

Abdullah Peker, presidente di l'Unione per i Diritti di i Trasporti è Ferroviari, hà dettu in una dichjarazione scritta chì e persone è l'istituzioni chì anu causatu u ritardu di u Prughjettu Ankara-Sivas YHT anu da esse rispunsevuli.

A dichjarazione scritta di u presidente Peker hè a siguenti; "Progettu di Trenu Sivas-Ankara High Speed ​​​​In u nostru paese, ancu s'è a custruzzione hà iniziatu prima di a maiò parte di i prughjetti chì sò stati messi in l'agenda, hè stata ritardata per ragioni inutili. Stu incidente hè unu di i più grande mali fatti à i nostri Sivas. U prugettu, chì era previstu per esse custruitu invece di a stazione esistente è chì avemu sustinutu cum'è un sindicatu, hè statu di colpu purtatu à a strada universitaria. Avemu ripetutamente dettu à a ghjente di Sivas in i media scritti è visuali chì stu cambiamentu senza significatu ritardarà u prughjettu Sivas-Ankara YHT. À questu puntu, vedemu chì Ankara Konya Eskişehir YHT, chì hè stata cuminciata dopu à noi, hè stata aperta à u trasportu anni fà.

Malgradu tutti questi sviluppi negativi, aghju a speranza chì u Trenu d'Alta Velocità vene à Sivas in l'ultimi mesi di 2020 cun un studiu sistematicu. In questu sensu, chjamu à u nostru Ministru di i Trasporti, per piacè sustene u Prughjettu di Trenu Sivas Ankara High Speed ​​​​.

PERSONI È ISTITUZIONI CAUSATE DI RITARDARE U PROGETTU DEVU ESSERE RESPONSABILI

U trenu d'alta velocità hè previstu di piantà in 2 stazioni durante u viaghju di 9 ore. Dopu Ankara, ghjunghjerà à Sivas dopu à Elmadağ, Kırıkkale, Yerköy, Yozgat, Sorgun, Akdağmadeni è Yıldızeli. U trenu d'alta velocità chì passa per questi lochi aghjunghjera un valore à tempu cummerciale è socioculturale à l'insediamenti, a prumuzione di sti pruvince diventerà più efficace, u paese darà un valore aghjuntu à l'ecunumia di u paese, è i stabilimenti subindustriali chì pò creà una forza di travagliu chì sustene a produzzione quandu l'efficienza di l'affari di l'imprese cresce, diventerà più efficau in e grande cità.Fermà a crescita di a pupulazione è furnisce incentivi à altre pruvince assicurarà ancu l'equilibriu in a distribuzione di a pupulazione. L'impurtanza da esse datu à Sivas è Kayseri, chì sò e porte chì si apre da Ankara à l'Est, a sucetà chì custituisce u mosaicu di u paese, i trasporti chì creanu l'uppurtunità di un sviluppu megliu cù u travagliu di u travagliu, l'industria, a tecnulugia, a scienza. è l'educazione, ci hè un desideriu di prugressu più.

U TRENU VELOCE AGGUNÀ A VISIONE À SİVAS

Dichjarà chì tali investimenti ùn aumenteranu micca solu u livellu di benessere di a sucietà, hà dettu: "TÜDEMSAŞ sustenerà a produzzione di l'infrastruttura è di i materiali derivati ​​di u trenu d'alta velocità. L'accortamentu di e distanze in u settore di u trasportu serà di grande benefiziu in u trasportu è u trasportu di prudutti finiti è semifiniti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*