I travaglii di prova à a Torre Çamlıca Cumminciaranu à a fine di l'annu

U travagliu di prova nantu à a torre di Camlica principia à a fine di l'annu
U travagliu di prova nantu à a torre di Camlica principia à a fine di l'annu

In quantu à a Torre Küçük Çamlıca TV-Radio, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture M. Cahit Turhan hà dettu: "Avemu ottenutu 85% di prugressu finu à avà. U nostru scopu hè di inizià a prova à a Torre di TV Camlica à a fine di questu annu ". disse.

U Ministru Turhan, in a so dichjarazione à i ghjurnalisti in quantu à a Torre TV-Radio di Küçük Çamlıca, hà dichjaratu chì a finitura di u prugettu s'avvicinava passu à passu è hà manifestatu u so piacè di esse in a Torre di Radio TV Çamlıca, chì hè una svolta impurtante per trasmissioni di radiu è televisione.

Enfatizendu chì a radiu è a televisione sò i mezi più populari è diffusi di cumunicazione, infurmazione è divertimentu, Turhan hà dettu:

"L'arnesi di cumunicazione più efficaci chì ghjunghjenu sempre à tutti i segmenti di a sucità in l'era di l'infurmazione ... Questi strumenti di cumunicazione anu subitu cambiamenti significati in u risultatu di i sviluppi tecnologichi. A Torre Çamlıca hè un prughjettu di grande impurtanza à questu puntu. Prima di tuttu, hè impurtante in quantu à impedisce l'antenne necessarie per a trasmissione di radio è di televisione da a contaminazione di a siluetta di Istanbul. Perchè in u campu di a radiodiffusione, chì dura assai tempu in u nostru paese, ogni istituzione di televisione o di radiu hà stallatu una torre di trasmettitore separata è Çamlıca Hill hè diventatu un boscu di metallu. Perchè sti trasmettitori creanu una maghjina estremamente brutta.

Cù a Torre TV Çamlıca, a maiò parte di i trasmettitori di radiu, cumpresi i trasmettitori di televisione, seranu eliminati cù u tempu è riuniti nantu à una sola torre. Inoltre, cù a so altezza strutturale di 369 metri, sta torre ùn serà micca solu una nova torre di TV è radio in termini di funzione, ma serà ancu un puntu di riferimentu per Istanbul. In listessu modu, sta torre, chì hè stata custruita nantu à una superficie di 10 mila metri quadrati è hè 587 metri sopra u livellu di u mari, diventerà ancu unu di i novi centri turistici di Istanbul. À questu puntu, l'elevatori panoramichi da esse aduprati in a torra seranu posti per 180 metri, di fronte à a penisula storica da un latu è à a costa di u Mari Neru da l'altru. Quandu i piani di cruciera è i ristoranti sò messi in serviziu, serveranu una media di 4,5 milioni di persone ogni annu. Da oghje, 45 piani di 30 piani, vale à dì 202,50 metri trà 72,50 metri è 130 metri di altitudine, sò stati cumpletati. In un futuru vicinu, acceleremu i travaglii di l'infrastruttura di publicazione finiscendu pruduzzione pisanti. In u scopu di e produzioni di trasmissione, cumminciaremu à mette equipaghji cum'è combinatori è coolers di trasmettitori à i piani 36, 37, 38, 42 è 43, chì sò i piani pertinenti, in lugliu. Avemu ottenutu 85% di prugressu finu à avà. U nostru scopu hè di inizià i studii di prova à a Torre Camlica à a fine di questu annu. Da u principiu di u 2020 à u primu trimestre, una parte significativa di l'antenne chì causanu contaminazione visuale nantu à a collina di Çamlıca serà pulita passu per passu.

"Corri cù l'amore hè instancabile"

Cahit Turhan hà dichjaratu chì, mentre investenu in Turchia è Istanbul, pensanu solu à e persone, è chì travaglianu cun amore è entusiasmu per questu, è hà dettu chì anu custruitu 5 di i più grandi prughjetti di u mondu per Istanbul, è chì anu messu u so novu. prughjetti in serviziu unu à unu.

Turhan hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Sfurtunatamente, solu quelli chì amanu e poltrone seranu disturbati da sta situazione, è stanu prova di piantà questi prughjetti. Tuttavia, anu da sapè chì ùn pudete micca bluccà l'investimenti per stu paese, per u futuru di Turchia. Quelli chì dicenu: "Ùn averemu micca l'Aeroportu d'Istanbul, Marmaray custruitu, Yavuz Sultan Selim Bridge, Eurasia Tunnel custruitu, Camlica Tower custruitu", dicenu avà: "Ùn custruemu micca Kanal Istanbul". Invece di fà assai megliu cum'è una prumessa elettorale, ùn parlanu di nunda, ma di distrughje, impediscenu è chjude ciò chì hè statu fattu. Dapoi anni, invece di disegnà un orizzonte à a nazione, si parlanu di piantà i prughjetti chì anu apertu l'orizonti di Turchia. In a so storia pulitica, ogni volta chì un muvimentu industriale è tecnulugicu emerge in questu paese, anu pruvatu à impedisce cù i suggerimenti di putenzi stranieri. Ùn si puderanu piantà dopu.

Dapoi 16 anni, avemu travagliatu ghjornu è notte per u sviluppu di Turchia è u benessiri di a nostra nazione. Da nuvembre di u 2002, avemu sudatu senza stop per chì u nostru paese pò sviluppà, diventà più forte, ottene a pusizione chì merita in i trasporti, l'agricultura, l'educazione, a salute, l'ecunumia è u turisimu. Ùn avemu mai statu stancu di travaglià finu à oghje. Perchè quelli chì correnu cun amore ùn si stancanu. Ùn avemu micca curritu dopu à l'uffizii, pusizioni, posti cum'è certi. Cum'è sti pulitichi, chì anu persu u cori cù u nostru paese è a nostra nazione, ùn avemu micca aspittatu ancu aiutu fora. Avemu pruvatu à serve u nostru paese, a nostra nazione, cù e risorse di sta nazione, cù a forza è u sustegnu di sta nazione. Cerchemu di fà tuttu lucale è naziunale ".

Turhan hà dettu ancu chì vole chì a Torre di TV Camlica sia benefica per Istanbul, u paese è i so citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*