Kanuni Boulevard hà cuminciatu à esse apertu in tappe

Kanuni Boulevard hà cuminciatu à apre in tappe.
Kanuni Boulevard hà cuminciatu à apre in tappe.

Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu: "U Boulevard Kanuni, chì facilità u pesu di a strada costiera chì serve l'internu di Trabzon, u trafficu interurbanu è u trafficu internaziunale, hà cuminciatu à esse messu in serviziu in tappe". disse.

U Ministru Turhan hà fattu investigazioni nantu à a strada induve i travaglii di Kanuni Boulevard sò realizati in Trabzon è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità.

Esaminendu i travaglii in u distrettu di Erdoğdu di u distrittu di Ortahisar, u ministru Turhan hà dettu in u so discorsu quì chì anu tenutu una riunione in a 10a Direzzione Regiunale di l'Autostrade per avè infurmazioni nantu à i travaglii di custruzzione di stu prughjettu, chì hè unu di i prughjetti impurtanti di Trabzon.

Turhan hà dettu: "U prughjettu principia à l'incrociazione Akyazı di a strada costiera di Trabzon è finisce à a junction Çağlayan di a strada Erzurum. Versu l'ouest, i circa 4,5 chilometri trà l'incrozione Akyazı è l'incrociazione Yıldızlı includenu una nova variante è unisce a strada costiera esistente. Cù tuttu questu, tuttu u prugettu hè custituitu di 28 chilometri. usatu a frasa.

Dichjarà chì ci sò 22 crucivia è 7 tunnel in u scopu di u prugettu, Turhan hà cuntinuatu: "Hè una infrastruttura di trasportu impurtante per Trabzon è a regione. Di sicuru, Kanuni Boulevard, chì facilità u pesu di a strada custiera chì serve l'internu di a cità, u trafficu interurbanu è internaziunale di Trabzon, chì hè a cità più grande di a regione, in particulare nantu à a strada costiera di u Mar Neru chì apre à u Caucasu è Centrale. Asia, hà cuminciatu à esse messu in serviziu in tappe. Finu a ora, 28 chilometri di a strada di 10,5 chilometri sò stati finiti è aperti à u trafficu. 2,5 chilometri in custruzzione Karşıyaka Speremu chì aprirà a junction trà a junction è a junction Erdoğdu, induve simu avà, per u trafficu finu à u 29 d'ottobre. Cù l'apertura di sta sezione à u trafficu, l'integrazione di u trafficu urigginatu da a cità, in particulare u trasportu internu di a cità è a costa di u Mari Neru, chì hè a principale arteria interurbana, inseme cù e strade di sviluppu internu di a cità serà cumpletata. per esse realizatu, ghjunghje u so scopu. Hè per quessa chì u nostru travagliu hè soprattuttu in questa regione, in a cità. Karşıyaka Hè principarmenti cuncentrata trà a junction è a junction Erdoğdu. "

"U travagliu di espropriazione cuntinua"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì i travaglii cuntinueghjanu ancu in altre parti di u prugettu è hà dettu: "I studii di implementazione di espropriazione è di zonificazione in relazione à u prugettu cuntinueghjanu in altre parti. In particulare per a sezione trà Erdoğdu junction è Yenicuma junction o junction Boztepe, u nostru scopu hè di trasfiriri stu prughjettu à a Piazza Taksim, chì hè un centru impurtante di Trabzon, à Atatürk Area, se ùn ci hè micca un ritardu legale, amministrativu o ghjudiziariu in l'espropriazione. prucedure finu à a fine di l'annu. Cunnetteremu è relagheremu ". disse.

Turhan, chì hà ancu evaluatu a continuazione di u prugettu, hà dettu: "Avemu tunnellati 4 in u Tunnel Boztepe, Regione Çukurçayır, in a continuazione di u prugettu. U travagliu nantu à questi serà iniziatu in i ghjorni à vene, è speremu chì, s'ellu ùn ci hè micca ostaculu, compie u prugettu à a fine di u 2020 è u prisintà à u serviziu di trasportu di a regione ". disse.

In riferimentu à l'opere in u Tunnel di Zigana, Turhan hà dettu: "I travaglii nantu à u Tunnel di Zigana, chì hè unu di i più grandi prughjetti di a regione, cuntinueghjanu à un ritmu rapidu. Avemu righjuntu u livellu di 70 per centu in i travaglii di scavi. U nostru scopu, dopu avè finitu a custruzzione di u Tunnel di Zigana à a fine di u 2020, furnisce un guadagnu significativu à l'infrastruttura di trasportu di a regione è furnisce un serviziu di trasportu più sicuru, più economicu è più còmode à quelli chì utilizanu queste strade.

U Ministru Turhan era accumpagnatu da u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu, u guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu è altre parti interessate durante i so esami.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*