L'accident di trenu in Mersin hè nantu à l'agenda di u Parlamentu

L'accident di trenu in Mersin hè nantu à l'agenda di u Parlamentu
L'accident di trenu in Mersin hè nantu à l'agenda di u Parlamentu

CHP Mersin Deputy Av. Ali Mahir Basarir hà purtatu l'accidentu di trenu chì hè accadutu in Tarsu oghje à l'agenda di u parlamentu.

U membru di CHP Basarir, in a so pruposta chì vulia esse rispostu in scrittura da u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan; "In u risultatu di u trenu chì si scontra in u veiculu di serviziu chì trasportava i travagliadori stagionali in u locu Yenice - Yunacık di u distrettu di Tarsus in a pruvincia di Mersin, una di e 7 persone in u veiculu di serviziu hè morta è 3 persone sò state ferite, 6 di elle seriamente. Hè statu osservatu chì ùn ci era mancu barriera à u passaghju à livellu induve l'accidentu hè accadutu.

Hè statu dichjarata prima da u Ministru di i Trasporti, Lütfi Elvan, chì parechji sottopassaggi è sopraviventi seranu custruiti in u prughjettu di a ferrovia Adana-Mersin, chì era in u scopu di u prughjettu di u trenu d'alta velocità. Tuttavia, solu un sottopassu hè statu custruitu in u distrettu di Kavaklı di u distrettu di Tarsus è un soprapassu hè statu custruitu in u distrettu di Yunusoğlu è u prugettu hè statu arrestatu" è hà dumandatu risposte à e seguenti dumande:

1- Chì sò i motivi per a mancanza di barriere di prutezzione in u locu Yenice-Yunacık induve l'accidentu hè accadutu?

2- Chì sò i mutivi di piantà u prugettu in quistione ?

3- Perchè ùn sò ancu stati custruiti i passaggi sotterranei è i cavalieri ?

4- Vi sentite rispunsevuli di e persone chì perdenu a so vita o ferite per via di a mancanza di un passaghju sotterraneu in a zona induve l'accidentu hè accadutu ?

5- Quantu più persone anu da perde a so vita per voi per custruisce i passaggi sottumessi in quistione ?

6- Quantu accidenti di treni sò accaduti à i passaghji à livellu in tutta a Turchia dapoi u 2002 ? Quanti di i nostri citadini anu persu a vita in questi accidenti ?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*