Trè imprese turche offerte per l'offerta di u sistema di ferrovia leggera di Almaty

Trè cumpagnie turche offrenu per l'offerta di u sistema di ferrovia leggera di Almaty
Trè cumpagnie turche offrenu per l'offerta di u sistema di ferrovia leggera di Almaty

Quattru consorzii anu presentatu offerte per a seconda tappa di l'offerta di u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru di Almaty in Kazakistan. "Vulemu mudernizà è sviluppà u nostru sistema di trasportu basatu annantu à suluzioni sustinibili", hà dettu Yelena Yerzakovich, rappresentante di Almaty Electrotrans, à u Cumitatu Globale di Trasportu Pùblicu UITP tenutu in Stoccolma.

I Quattru Consorzii chì offrenu l'offerta sò i seguenti
1- ITOCHU Corporation (Giappone, Spagna, Turchia) composta da Itochu Corporation, CAF è Makyol
2-ENKA (Turchia)
3-CMEC (Cina); CMEC China Mechanical Engineering Corporation, CHSR China High Speed ​​​​Rail Technology Co., Ltd. Co., CRCC China Railway Group Co., Ltd.
4-Fundatu da Altom Kazakhstan (Francia, Giappone, Turchia), Marubeni Corporation, Alstom Kazakhstan, Gülermak, Meridiam.

U cunsorziu vincitore serà rispunsevule per u disignu detallatu è a custruzzione di tuttu u sistema di ferrovia leggera, cumprese l'attellu, e strutture di cuntrollu di l'imprese è u magazzinu chì cuntene l'uffizii.

Almaty Light Rail System serà una linea di 36 km chì serve cù 22.7 stazioni è un magazzinu in u distrittu di Alatau è cunnetta e strade principali di Almaty. A linea attraversarà e strade Momyshuly è Tole bi, a strada Panfilov è a piazza Astana. è serà in i carrughji Makatayev è Zhetysuskaya.

Nantu à a linea Almaty Light Rail System, 36 veiculi di u sistema di ferrovia ligera serviranu è trà 76.000 è 112.000 passageri seranu trasportati ogni ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*