ARUS hè diventata a voce di l'industria in Eurasia Rail 2019 Izmir Fair

arus hè diventatu a voce di l'industria à a fiera di eurasia rail izmir
arus hè diventatu a voce di l'industria à a fiera di eurasia rail izmir

L'3a edizione di Eurasia Rail, l'unica fiera di a Turchia è a 8a più grande fiera di i sistemi ferroviari è ligeri di u mondu, hè stata tenuta in İzmir trà u 10 è u 12 d'aprile. U pulsu di l'industria hè stata sentita in a fiera, induve l'ultime tecnulugii applicate in u settore ferroviariu mundiale sò state presentate, è induve i rapprisentanti anziani è i decisori si sò riuniti.

TR Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, TR Ministeru di Cummerciu, TCDD, Unione Ferroviaria Internaziunale (UIC), Imprese, ARUS, Camere di Industria è Cummerciu, rapprisentanti di settore è Qatar, Germania, Algeria, Repubblica Ceca, Cina, Francia, Paesi Bassi, Spagna , Russia è Parechje cumpagnie naziunali è stranieri da l'Italia anu participatu.

ASELSAN, l'imprese più talentu di Turchia in u settore, BOZANKAYA, DURMAZLAR, KARDEMIR, DALGAKIRAN, ISBAK, YAPI MERZI, SARKUYSAN, SAFKAR, ER-BAKIR, ELSITEL , ANGST PFISTER, ARTI ELEKTRONIK, ATALAR MAKINE, AVITECH KAUÇUK, BABACAN KAUÇUK, EPSON CIVATA CIVAUTA, EPSON CIVATA CIVAUTA, EPSON CIVATA CIVATA, NABCEL CIVABER CIVATA, NON , DEPPERDANIK CIVATA, BERDANIK CIVATA, DEPPERDANIK CIVATA, EPSON BERDAN CIVATA Anadolu Rail Transportation Systems Cluster, chì include cumpagnie cum'è , EREN BALATACILIK, FMC HİDROLİK, GÜRGENLER, ISI-ŞAH, PETESOY, RC, VISTAN, VISTACILIK, RC, VULSTEI, VISTACILIK , YAZ-KAR, Eurasia cù i membri 49 cumpresi TCDD è i so filiali, hà ghjucatu un rolu attivu in a fiera è divintò a stella brillanti di l'Industria Ferroviaria Turca in l'arena internaziunale.

U Cluster Anatolian Rail Transportation Systems (ARUS), chì dirige l'Industria Ferroviaria Turca, hà accoltu centinaie di visitatori lucali è stranieri in u stand chì hà stallatu in a fiera. Hè diventatu a voce di u settore in l'arena naziunale è internaziunale cuntendu i so visitatori nantu à i sviluppi in l'Industria Ferroviaria Turca, e pulitiche di localizazione è e capacità di l'industriali ferroviari turchi. Tutti l'invitati naziunali è stranieri chì visitanu u stand ARUS à a fiera anu manifestatu admirazione per l'attività di u cluster ARUS, a cooperazione chì hà creatu in u settore, l'ambiente di fiducia è u sviluppu in i sistemi ferroviari turchi. Parechji imprenditori è rapprisentanti di l'industria di l'India, l'Iran, u Canada, l'Austria, l'Allemagne, l'Italia è a Repubblica Ceca anu manifestatu apertamente u so desideriu di cooperà cù ARUS per via di e capacità è di a qualità di e cumpagnie turche membri di ARUS. Infine, in cunfurmità cù a dumanda di l'imprese austriaci, ARUS hà riunitu i nostri industriali turchi è austriachi in u stand ARUS l'11.04.2019 è hà urganizatu riunioni d'affari B2B basate nantu à scrivania, è hà fattu una cuntribuzione significativa à u sviluppu di a cooperazione di e nostre imprese in l'arena internaziunale.

ASELSAN, KARDEMIR, BOZANKAYA, DURMAZLAR, YAPI MERKEZİ, SARKUYSAN, ER-BAKIR, TCDD è e so filiali TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ, TAŞIMACILIK A.Ş, RAY SIMAŞ, KNORR-BREMSE, CAF, CRRC, SIEMENS, ecc. à u mercatu globale. Inoltre, in u scopu di a fiera, l'espositori è i visitori anu avutu l'uppurtunità di firmà novi cullaburazioni cù u prugramma di u cumitatu di l'acquistu, mentre eranu infurmati nantu à u settore cù diversi temi di cunferenza trattati durante a fiera. In u quadru di u prugramma di u Cumitatu di Acquistu, un totale di 776 riunioni sò state realizate trà l'espositori, i visitori è i cumitati di compra invitati.

In u prugramma di l'eventu chì hà fattu simultaneamente in a fiera di trè ghjorni; In e cunferenze, riunioni di tavule rotonde, presentazioni di mega-progetti è workshop, temi prominenti in u settore, cum'è sviluppi tecnologichi in sistemi ferroviari, investimenti infrastrutturali, sperienza di passageru è sicurezza sò stati discututi. L'avvenimenti, chì includenu opinioni di esperti, studii di casu è l'ultimi sviluppi in u settore, riuniscenu i principali decisori, ufficiali è esperti di tecnulugia di l'industria di i sistemi ferroviari.

In a fiera, induve più di 20 parlanti esperti anu evaluatu i sviluppi in u settore in più di sessioni 50, "Oghje, Future and Economic Expectations of Our Railways", "Safety in Rail Systems", "Indigenization and Investments in Urban Rail Systems" sessioni è "Hyperloop, URAYSİM, 3 L'impurtanti spazii di sviluppu di u settore sò stati discututi in dettaglio cù presentazioni di mega-proghjetti naziunali è internaziunali cum'è u Great Istanbul Tunnel, London Crossrail 2, è a Strada di Trasportu Trans-Caspian.

Parlendu à a cunferenza di Localizazione è Investimenti in Sistemi Ferroviari Urbani, Dr. İlhami Pektaş hà fattu una presentazione nantu à "Sistemi Ferroviari Urbani in Turchia".

In u so discorsu, Pektaş hà dichjaratu chì 1990 veiculi cù 12 marche diverse da 14 paesi diffirenti sò stati acquistati per u nostru paese dapoi u 3461, 2168 di sti veiculi ùn anu micca cuntribuzione domestica, è chì da a creazione di ARUS in 2012, u requisitu di cuntribuzione domestica per i veiculi acquistati cù i sforzi di ARUS Spiegò chì u ritmu di localizazione hè aumentatu à 70% purtendu i prudutti lucali à u mercatu. Pektaş hà dichjaratu chì avà i nostri industriali in u settore di i sistemi ferroviari ponu fà Tramway, LRT, Veiculi Metro, Locomotive è Treni à Alta Velocità in u locu è naziunale, è ciò chì facemu hè a garanzia di ciò chì faremu.

Aselsan hà datu infurmazioni à i participanti nantu à i sistemi di cuntrollu è i mutori di trazione chì hà sviluppatu, è i prublemi di localizazione chì hà fattu in EGO.

U Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà datu infurmazioni nantu à u Presente è u Futuru di e Nostre Ferrovie è l'investimenti fatti è da esse fatti finu à avà in a sessione "Oghje, Future è Prospettivi Ecunomichi di i Nostri Ferroviari".

Spieghendu chì i travaglii ferroviari cuntinueghjanu in ogni regione da Kars à Edirne, da İzmir à Gaziantep, da Samsun à Adana, Uygun hà dettu chì e ferrovie cuminciaru in İzmir per a prima volta in a nostra storia, inseme cù a linea ferroviaria İzmir - Aydın, un 4136- Chilometru di ferrovia prima di a republica, hà dichjaratu chì a linea hè stata purtata à u nostru paese, è chì e nostre linee attuali anu righjuntu 3798 chilometri, è a nostra reta di ferrovia tutale hà righjuntu 12 mila 800 chilometri.

Durante a fiera di Izmir, l'industria si riunì in a stazione storica di Alsancak u 1u ghjornu è in u Museu Ferroviario Selcuk u secondu ghjornu. Una cerimonia hè stata tenuta per l'operazione di prova di u Sistema di Segnale Naziunale in Selçuk. In u discorsu fattu in a cerimonia, hè statu infurmatu chì i travaglii di installazione di signalazioni naziunali è naziunali nantu à a linea ferroviaria di 2 chilometri cuntinueghjanu. (İlhami Pektaş)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*