Baraçlı è Bağış anu celebratu cù l'impiegati IETT

Celebratu cù baracli è donazioni iett impiegati
Celebratu cù baracli è donazioni iett impiegati

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Dr. Hayri Baraçlı è u Direttore Generale IETT Dr. Ahmet Bağış hà visitatu l'impiegati di l'IETT chì eranu in turnu prima di e vacanze è celebravanu e so vacanze.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul cuntinueghja i so sforzi per assicurà chì i residenti di Istanbul anu vacanze sicure è tranquille. Hayri Baraçlı, Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, hà visitatu l'impiegati IETT chì eranu à u travagliu a vigilia. Durante a visita, IETT General Manager Dr. Ahmet Bağış, Vice Direttore Generale di IETT Dr. Hasan Özçelik è Abdullah Kazdal, capi di dipartimenti è gestori di unità anu participatu ancu.

Parlendu à a visita à l'Anadolu Garage è Kartal Garage Headquarters di IETT, u Sicritariu Generale di l'IBB Hayri Baraçlı hà dettu trà l'impiegati; Vulia ch'elli facenu felici i zitelli, visità i genitori, l'anziani è i malati, è finiscinu u so risentimentu. Baraçlı hà sottolineatu chì a Municipalità Metropolitana d'Istanbul travaglia attivamente 24 ore à ghjornu è hà dettu: "I nostri cumpagni sò in turnu. IMM hè in alerta da u livellu più bassu à u livellu più altu. Aghju travagliatu da 10 anni, u mo telefunu hè sempre in 24 ore à ghjornu. Quandu facemu u nostru travagliu cù u sintimu di cultu è eccitazione, ùn avemu mai stancu. A nostra corsa di serviziu cuntinueghja in questu modu ".

Baraçlı hà datu cunsiglii à l'impiegati nantu à e vacanze è hà dettu: "Oghje hè u ghjornu di Arafah, l'ultimu ghjornu di Ramadan. Dumani hè a festa, facemu felici i nostri figlioli in festa. I nostri figlioli sò u nostru avvene. Fate un sforzu per crià bè i nostri figlioli. Facemu picculi rigali à i nostri figlioli sta festa, vincemu u so core. Finiscimu u nostru risentimentu durante a festa. Pò esse in l'istituzione, trà i parenti, dice chì i ressentimenti in a nostra religione ùn deve micca più di 3 ghjorni, eliminemu i nostri risentimenti sta festa. Ùn trascuremu micca i nostri genitori, passemu u tempu cun elli. Basgiemu e so mani è uttene e so benedizioni. Visitemu l'anziani è i nostri pazienti ", disse.

Nutendu chì ci hè una cunniscenza di serviziu chì dura dapoi 25 anni in Istanbul, Baraçlı hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Che Allah ci dessi a continuità in a corsa di serviziu. Chì i nostri figlioli è nipoti ricevenu serviziu in u nostru futuru, è ponu serve à IMM quandu hè necessariu. Chì u nostru paese sia unu di i paesi più impurtanti di u mondu in 2023, 2053 è 2071 per pudè serve u mondu sanu. Questu hè a festa di a fratellanza è a pace. À u nostru core hè a fratellanza è a pace. Inshallah, chì Allah ci riunisce cù i nostri anziani è i nostri amati in Eid-al-Adha è parechje altre vacanze. Passate una festa benedetta ".

U Sicritariu Generale di l'IMM, Hayri Baraçlı, è u Direttore Generale IETT, Ahmet Bağış, si sò riuniti cù l'impiegati dopu i discorsi. sohbet Pigliò una foto commemorativa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*