U Target hè un trasportu più sanu in BursaRay

u scopu in bursaray hè un trasportu più sanu
u scopu in bursaray hè un trasportu più sanu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà scontru cù i citadini in u metro chì hà pigliatu per vede l'operazione in piazza è per risponde à e aspettative. sohbet hà fattu. U presidente Aktaş, chì hà ascoltatu l'opinioni di i passageri di BursaRay è hà ricevutu e so richieste da a Zona Industriale Organizzata à a stazione di Gökdere, hà dettu chì anu fattu u so megliu per fà u trasportu più sanu in Bursa.

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà scontru cù un intensu interessu di i citadini durante u viaghju in metro. U sindaco Aktaş, chì hà fattu u viaghju BursaRay da a Zona Industriale Organizzata à Gökdere è hà cunsultatu cù i citadini, hà dichjaratu chì anu empatizatu in tutti i travaglii è chì si mettenu sempre in u locu di i citadini prima di fà un serviziu. Enfatizendu chì anu priorità a salute è u cunfortu mentre realizanu i so investimenti in trasportu, u presidente Aktaş hà dettu: "Vemu risposte seri à i passi chì facemu in quantu à u trasportu. A congestione di u trafficu in Bursa hè cascata da u 2017u postu in 68 à u 5u postu in 2018, cù un "160% di calata". A progressione di 92 fila hè una grande mellura. Sicondu a ricerca realizata da a cumpagnia di navigazione Tom Tom in 6 cuntinenti, 56 paesi è 403 cità, u più grande cambiamentu trà 10 cità in Turchia hè statu vistu in Bursa.

U sindaco Aktaş hà spiegatu chì anu fattu u viaghju in metro per cunsultà i citadini, per empatizà è per vede l'operazione in piazza. Ringraziendu i citadini chì viaghjanu in BursaRay per a so cuntribuzione è a so capiscitura, u presidente Aktaş hà dettu: "Ci era un ambiente sanu è decentu in generale, ma ci hè statu ancu dettu di e carenze è di i prublemi. Spergu chì l'elimineremu cù i travaglii chì faremu è, se pussibule, assicureremu chì emerge un modu di trasportu più sanu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*