Quale hè a firma sottu à i vagoni reclinabili di Marmaray ?

chì a firma hè sottu à i carri di marmara
chì a firma hè sottu à i carri di marmara

Quale hè a firma sottu à i vagoni reclinabili di Marmaray ? : Hè a stessa ghjente chì hà trasfurmatu a nostra fabbrica di vagoni in un locu di ritirata, hà aiutatu à a cumpagnia sudcoreana è i cuntratturi AKP à stallà in u mercatu di vagoni, è trasfirìu a produzzione domestica in i so sacchetti cù l'ordine chì anu stabilitu. U veru interessante hè chì a persona chì hà datu a terra di TÜVASAŞ, hà stabilitu a fundazione di a fabbrica Hyundai Eurotem, hà firmatu l'offerta di Marmaray è hà ancu firmatu u cuntrattu di compra di veiculi hè a stessa persona.

muru di ghjurnaleSicondu a nutizia di Önder Algedik; "U ghjovi scorsu, a nutizia di u fiasco di 478 milioni di euro in Marmaray hè stata intesa in a stampa. U Diputatu di u Bon Partitu Lütfü Türkkan, Ministru di i Trasporti, Ahmet Arslan hà rispostu à a dumanda parlamentaria è i vagoni di Marmaray chì aspettavanu in u magazzinu eranu à l'agenda. Sicondu a nutizia, 478 setti di u pacchettu 10-set custituitu da 34 setti di 5 vagoni è 20 setti di 53 vagoni stavanu putridu in i magazzini, datu 11 milioni d'euros.

Rispondendu à a quistione parlamentaria cum'è u sughjettu hè statu discutitu, u ministru hà fattu un'altra dichjarazione è negò a nutizia in un sensu. 20 setti di vagoni sò stati messi in serviziu in uttrovi 2013 quandu a linea Kazlıçeşme-Ayrılık Çeşmesi hè stata aperta,Halkalı annunciatu chì 43 setti cuminciaru à travaglià quandu a linea hè stata cumpletata.

Rispondendu à a dumanda parlamentaria un ghjornu dopu à a nutizia, u ministru hà mandatu una dichjarazione à a stampa è hà denegatu a dichjarazione chì i treni stavanu putritu. In a dichjarazione di u Ministeru, 20 setti di vagoni sò stati messi in serviziu in uttrovi 2013 quandu a linea Kazlıçeşme-Ayrılık Çeşmesi hè stata aperta,Halkalı Ellu hà dichjaratu chì 2019 setti anu cuminciatu à travaglià in marzu 43 quandu a linea hè stata finita, dui setti ùn eranu sempre micca nantu à i rails è i nove setti rimanenti stavanu aspittendu ricambi.

Quandu questu hè u casu, risulta chì solu 53 di i 20 setti sò operati da u 2013, 6 setti chì sò stati mintiti da 23 anni sò oghji in usu, 11 setti ùn sò mai usati, è cusì i carri di 478 milioni d'euros. , micca 113 milioni d'euros, aspettanu inattivu.

Hè cum'è u ritrattu hè male, ma micca cusì male. Ma s'è vo fighjate à a pulitica attuale, pudete vede un contatore di micca 478 milioni d'euros, micca 113 milioni d'euros, ma forsi 2 miliardi d'euros.

FATTU LOCALE, DI QUÈ PROPRIE ?

Turkey Wagon Industry Inc. TÜVASAŞ hè stata creata in u 1951 è produce carri dapoi u 1964, fabrica è rinnuvà 2 vagoni di passageri da a so creazione è riparà 258 vagoni di passageri. A so fabbrica hè stata dannata in u terrimotu di u 38 è hà guaritu e so ferite per anni cù i so propiu mezi. Mentre ch'ellu si trattava di e so ferite, u statu pruvò à finisce.

U scopu di u guvernu hè di assicurà chì a produzzione hè in manu di un gruppu strettu. U guvernu ùn tocca micca TÜVASAŞ. Sapi chì l'investimenti di trasportu publicu seranu fatti è u trasferimentu di capitale deve esse fattu da stu mercatu. Hà una cumpagnia coreana chì hà stallatu un stabilimentu di spettaculu in u giardinu di TÜVASAŞ. U so nome hè Hyundai Eurotem A.Ş. L'accionista di 50,5% di sta nova cumpagnia hè Hyundai Rothem. Una parte di 15 per centu hè datu à l'immensa fabbrica di vagoni cum'è pussede a terra. U restu 35 per centu appartene à Asaş Automotive, u 15 per centu appartene à TCDD è circa 1 per centu appartene à Haco Group. Cusì, u fabricatore di vagone domesticu passa in qualchì modu à u cunsorziu Korea-AKP.

AK CONSORTIUM

U più chjucu cumpagnu hè in realtà più di una piccula cumpagnia di cunsulenza. Un percentinu cumuni hè cum'è u salinu in a zuppa. Hè in ogni zuppa. A cumpagnia di cunsulenza hè u cunsultante sia di u 3rd Bridge, di u Tunnel Eurasia sia di l'offerta solare YEKA di 1000 MW. Ciò chì tutti sti prughjetti anu in cumunu hè chì combinanu a capitale sudcoreana cù cumpagnie chì ponu avè ligami stretti cù u guvernu. In altri palori, a produzzione di u paese hè stata trasferita à i sacchetti di un gruppu di capitali domestici è stranieri.

CRESCE SENZA PRODUZIONE CARRU !

U travagliu principia veramente dopu. Quandu a fundazione hè stata stabilita in u 2006, u Direttore Generale di TCDD à l'epica hà dettu chì cù questu investimentu, ci sarà trasferimentu di tecnulugia è a parte di a produzzione domestica cresce. Hyundai Eurotem ùn produce nè carri, nè ùn hà micca a fabbrica di carri. Ci vole solu un pocu travagliu di assemblea è mantenimentu. Riceve tanti ordini chì, malgradu questu, ùn pruduce nè l'hà fattu.

CAMINATE CU MARMARAY !

Chì sàviu investimentu chì a facilità, chì hè stata piazzata in u giardinu di a fabbrica di carri in u 2006, hà participatu à l'offerta di Marmaray in u 2007. Vinci l'offerta di u veiculu u 10 di nuvembre di u 2008. Ùn hè micca limitatu à l'affari di 478 milioni di euro. Ddu modestu attellu riceverà più di $ 80 miliardi in travagliu da u 2014, cumprese 1,5 locomotive, l'affari di vagoni di İZBAN, a linea Topkapı-Habipler di IETT, a linea Yenikapı-Hacıosman, i vagoni TCDD, è ancu i tram di Adana. Ùn hè micca un compitu faciule per ottene u travagliu di pruduce quasi mille veiculi in un periodu di 6 anni. Sta pruduzzione avaria bisognu di una fabbrica tamanta, forse 1000, forse 1500 travagliadori. Ma se pensate cusì, vi sbagliate. Ùn ci hè nè infurmazione nantu à a pagina web è vi vede qualchì infurmazione chì ci sò 150 persone chì travaglianu.

TERRA DA FABBRICA DI CARRU, FINANZI D'AUROPA

U membru di u Partitu IYI Lütfü Türkkan hà veramente purtatu qualcosa cunnisciutu da u 2014 à l'agenda di novu. Ancu à quellu tempu, l'Unioni di i Trasporti Uniti gridava chì ùn ci era micca prughjettu adattatu per u ritornu di i deci setti di vagoni, chì u travagliu hè statu fattu à pezzi, chì i vagoni sò stati lasciati à putreri. In altre parolle, a nutizia chì alcuni di i 478 milioni di vagoni si trovanu oghje hè in realtà a punta di l'iceberg. Ciò chì succede in realtà hè un trasferimentu di capitale di miliardi di dollari, un prugramma per fà a società miserabili. Hè un tale prugramma di miseria chì i soldi di l'Auropei sò stati utilizati per l'offerta di vagoni di Marmaray, cum'è a terra di a fabbrica di vagoni hè stata utilizata per a fabbrica. Questa offerta hè stata fatta cù u finanziamentu furnitu da u Bancu Europeu d'Investimenti. Ci hè prubabilmente un interessu nantu à stu debitu, è ci anu fattu pagà l'interessu in un modu diversu, sia ritardà Marmaray è micca currendu i carri per anni.

Hè a stessa ghjente chì hà trasfurmatu a nostra fabbrica di vagoni in un locu d'attesa per a ritirata, hà aiutatu a cumpagnia sudcoreana è i cuntratturi AKP à stallà in u mercatu di vagoni, è trasfirìu a produzzione domestica in i so sacchetti cù l'ordine stabilitu. U veru interessante hè chì a persona chì hà datu a terra di TÜVASAŞ, hà stabilitu a fundazione di a fabbrica Hyundai Eurotem, hà firmatu l'offerta di Marmaray è hà ancu firmatu u cuntrattu di compra di veiculi hè a stessa persona. Questa persona hè avà candidata à a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

L'altra persona chì hà firmatu u cuntrattu di u vagone di Marmaray hè u direttore generale di DLH di l'epica, vale à dì u ministru d'oghje chì hà rispostu à sta quistione !

Sapemu chì Marmaray, chì hà una capacità di trasportu 150 mila passageri in duie direzzione per ora, porta solu 190 mila passageri à ghjornu, per fà u 3rd Bridge utilizatu. Avà sapemu megliu perchè a nostra fabbrica di vagone hè stata uccisa è à quale i soldi sò stati trasferiti trasferendu a produzzione in Corea di u Sud.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*