Erciyes ospita l'IXS Downhill Cycling European Cup

erciyes hà ospitatu ixs downhill cycling European Cup
erciyes hà ospitatu ixs downhill cycling European Cup

Erciyes hà accoltu i cuncorsi di a Copa d'Europa di IXS Downhill Cycling, chì si sò tenuti in Kayseri per a prima volta fora di u cuntinente europeu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. In u so discorsu à a ceremonia di premiazione di u campiunatu, Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu chì Erciyes hà l'unica pista di discesa in Turchia.

L'eccitazione di a IXS Downhill European Cup, una di l'urganisazioni più prestigiose di a cumunità sportiva internaziunale, hè stata tenuta in Erciyes Bike Park, induve si trovanu l'unicu piste di ciclismo in discesa in Turchia. A Cuppa d'Europa, urganizata per a prima volta in Turchia da a Municipalità Metropolitana di Kayseri è Erciyes A.Ş., Union Cycliste Internationale (UCI) è a Federazione Turca di Ciclismo, hà assistitu à scene mozzafiato nantu à e piste impegnative di u Monti Erciyes.

U Campionatu Turcu hè statu fattu in u primu ghjornu di i cuncorsi. In e corse tenute in trè rami, Vehbi Taşkıran hè stata prima in a categuria Maestru, Selim Merdan hè stata seconda è Murat Bektaş hè stata terza. In a categuria d'elite, Erdinç Karlı hè stata prima, İsmail Mutlu Demir hè stata seconda, è Davut Can Tayyar hè stata terza. In U19, Emir Melik Peker hè vinutu prima, Orhan Eğe Urer hè u sicondu, è İrfan Berkay Mutlu hè terzu.

In u sicondu ghjornu di l'urganizazione, e gare di Downhill European Cup sò state realizate. In i cuncorsi tenuti in 4 rami, Hossein Zanjanian da l'Iran hè vinutu prima, Taha Ghabeli hè seconda, è Nikzadeh Hossein hè terzu in a categuria Elite.
Dopu à i partiti, l'atleti vincitori sò stati presentati cù i so trofei è medaglie è i so premii. U sindaco metropolitanu Dr. hà assistitu à a ceremonia di premiazione. Memduh Büyükkılıç hà participatu ancu.

"ERCIYES SERÀ U CENTRU DI TURISMU IN OGNI STAGIONE"
U sindaco di a municipalità metropolitana Büyükkılıç hà dettu chì Erciyes hè l'unicu centru in discesa in Turchia. Esprimendu a so satisfaczione per una urganizazione cusì impurtante chì si tene in Kayseri, u sindaco Büyükkılıç hà dichjaratu ch'elli vulianu diversificà l'attività in Erciyes è hà nutatu chì stanu prova à assicurà chì Erciyes diventa u centru di u turisimu micca solu in a stagione invernale, ma ancu in altri. stagioni.

Circa 100 atleti di mountain bike da Germania, Svizzera, Rumania, Italia, Slovenia, Pulonia, Cipru meridionale, Iran è Turchia anu cumpetitu in e corse di dui ghjorni in Erciyes. L'atleti anu cumpetitu per u campiunatu resistendu à e cundizioni difficili di u terrenu nantu à una pista appositamente preparata situata in Erciyes Bike Park, chì hè longu 1,760 metri è include rampe, scale di petra, virate duru è tunnellate di rocce. IXS Downhill Cup, chì hè stata urganizata in tutti i paesi europei dapoi più di 16 anni, hè a corsa più grande è longa in u mondu.
Kayseri Erciyes A.Ş., chì hà purtatu per a prima volta in u nostru paese e gare internaziunali di discesa UCI, eleva i so piste à a categuria superiore ogni annu. L'usu di telefunini in u ramu in discesa è a custruzzione di e piste per esse accessibili in tutti i punti di l'infrastruttura tecnica permettenu à Erciyes Bike Park di truvà un bonu postu in a cumunità ciclistica globale. Erciyes A.Ş., chì hà fattu Erciyes da Turchia entre in a mappa mundiale di ciclismo per a prima volta, annuncia u nome di Turchia à u mondu sanu in mountain bike cù queste urganisazioni impurtanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*