Erciyes diventerà u Centru di Sport Ciclista

erciyes serà u centru di u ciclistu
erciyes serà u centru di u ciclistu

Per chì i sporti in bicicletta è u turismu diventenu più diffusi in Erciyes, a municipalità metropolitana di Kayseri Erciyes A.Ş. Un seminariu impurtante hè statu urganizatu da. À u Seminariu Turisticu è Sportu di Erciyes, i cuntributi di e biciclette à Erciyes sò stati enfatizzati.

Parlendu à l'apertura di u Seminariu Turisticu è Sportu di Erciyes, Erciyes A.Ş. Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Dr. Murat Cahid Cıngı hà dichjaratu chì e biciclette anu un postu impurtante in l'attività d'estate in Erciyes, chì hè diventatu un centru di turismu invernale sopra i standard mundiali cù l'investimenti di a Municipalità Metropolitana. Dichjarà chì anu creatu una bona infrastruttura in Erciyes per i sport di ciclismo, Cıngı hà dettu: "U weekend scorsu, tenendu a Coppa d'Europa in u ramu in discesa per a prima volta in a storia di Turchia, avemu registratu a qualità è e piste di Erciyes cù i più competenti. istituzioni in u mondu. "Avemu travagliendu per fà u turismu in bicicletta una parte integrante di Erciyes", disse.

À u seminariu, u presidente Feridun Ekmekçi è u Coordinatore di u Prughjettu ENVERÇEVKO Ayçin Kantoğlu hà datu ancu infurmazioni nantu à u trasportu è l'usu turisticu di e biciclette. Miroda Otto, chì hà viaghjatu intornu à u mondu nantu à a so bicicletta, hà ancu assistitu à u seminariu è hà sparte e so sperienze nantu à a vita in bicicletta.

Participazione à u seminariu era Metropolitan Municipality Transportation Inc. U direttore generale Feyzullah Gündoğdu hà ancu datu infurmazioni nantu à KAYBİS, u sistema di spartera di bicicletta integrata in u trasportu in Kayseri, è hà fattu dichjarazioni nantu à i miri. Dichjarà chì u sistema di bicicletta hè stata aduprata cum'è una parte di u sistema di trasportu in Kayseri dapoi u 2010, Gündoğdu hà dettu: "KAYBİS hà sviluppatu è cresce dapoi u 2010. Avemu attualmente 52 stazioni. Mentre avemu avutu 1500 utilizatori quandu avemu apertu, avemu aumentatu à 47 mila utilizatori. E nostre biciclette anu viaghjatu 1 milione 300 mila km l'annu passatu. Avemu pensatu di più di 2,5 milioni di km quist'annu. I nostri bici sò stati utilizati per una media di 86 minuti per ghjornu. Pensemu chì avemu più di 100 minuti questu annu. Sicondu i criterii generalmente accettati in Europa, l'usu di u sistema di bicicletta sette volte à ghjornu mostra chì u sistema hè successu. "Semu assai vicinu à questu in Kayseri cù 6,5", disse. Feyzullah Gündoğdu hà ancu fattu una dichjarazione annantu à u sistema "Park-Bike" appena lanciatu è hà nutatu chì quelli chì parcheghjanu i so veiculi in i parcheggi di a Municipalità Metropolitana ponu andà in altre parti di a cità in bicicletta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*