Signature Canray in u Prughjettu di u Trenu Naziunale Elettricu

firma canray in u prughjettu di u trenu naziunale elettricu
firma canray in u prughjettu di u trenu naziunale elettricu

Canray Transportation, a cumpagnia di Yeşilova Holding, chì hà coronatu i so 44 anni di sperienza in l'aluminiu in u settore di i sistemi ferroviari, hè diventata unu di i partenarii di prughjettu di u Trenu Naziunale Elettricu da esse realizatu in cuuperazione cù TÜVASAŞ. Per u prugettu chì deve esse implementatu da TÜVASAŞ in 2019, i funzionari, chì si sò riuniti in e strutture di Sakarya, anu affidatu tutta a produzzione di u gruppu di rivestimenti interni di i treni naziunali, cumpresu u tettu, u portabagagli, u muru laterale, l'atterrissimu è u vetru è u quadru, à Canray Transportation.

Canray Transportation, chì fabrica rivestimenti di treni per i sistemi di metro di paesi cum'è Parigi, l'Olanda è l'Italia, è ancu per i metro di cità di Dubai, Riyadh è Hanoi, sta volta aduprà a so sperienza in u settore per a Turchia. Ali İhsan Yeşilova, Presidente di u Cunsigliu di Yeşilova Holding, hà enfatizatu chì quelli chì mantenenu u core di l'industria si distinguenu in ogni periodu, è hà dettu: "Canray Transportation era un bonu sistema custruitu in l'infrastruttura R&D di Yeşilova Holding. Quandu avemu vultatu i nostri punti d'investimentu in questa direzzione grazia à a nostra cunniscenza di materiale è ingegneria, ùn ci hè micca surprisatu chì u prucessu hè ghjuntu quì, ma u fattu chì hè accadutu cusì rapidamente era un determinante impurtante chì ci hà fattu sicuru in a strada chì andava. Hè una fonte di orgogliu per noi di pruduce in particulare per a Turchia in questu campu ".

TRANSPORTAREmu A COMFORT MONDIALE DI I SISTEMI RAIL IN TURCHIA

Dichjarà chì i prughjetti di i sistemi ferroviari di Turchia eranu precedentemente realizati da i principali fabricatori mundiali in Europa è in Cina, u direttore generale di Canray Transportation, Ramazan Uçar, hà dettu: "Per parechji anni, u nostru paese era dipendente di l'esteru in quantu à e cumpetenze di materiale, ingegneria è cuncepimentu in questu. materia, ma oghje hè in un prughjettu cusì impurtante Pudemu vede cumu e cumpagnie turche anu sviluppatu e so cumpetenze. Di sicuru, hè assai eccitante per noi chì Canray hè trà queste cumpagnie. Avemu fattu assai pruduzzione ligati à i sistemi ferroviari è purtatu a nostra cunniscenza è sperienza in u mondu sanu. Hè un grande piacè per noi di pudè offre stu cunfortu à i nostri citadini oghje ".

Dichjarà chì anu pigliatu un rolu attivu micca solu in a produzzione, ma ancu in l'attività di sviluppu di cuncepimentu cù l'accordu, Uçar hà enfatizatu chì a prima consegna serà in uttrovi 2019, è hà dettu: "Avemu avà vagoni chì saranu pruduciuti in u nostru paese è cù a ghjente di u nostru paese nantu à i binari di stu paese ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*