L'autobus IETT hè brusgiatu

L'autobus iett hè ardente
L'autobus iett hè ardente

In Ayazağa, Istanbul, l'autobus municipale, chì si moveva da u garage di l'autobus à u 3rd Airport, induve farà u so volu, subitu hà pigliatu u focu annantu à a strada Arnavutköy Habipler. L'autobus, chì si trasformò in una bola di focu in pocu tempu, hà impeditu un eventuale disastru.

SözcüSicondu a nutizia di Özlem GÜVEMLİ; "L'autobus IETT di piastra 34 TP 5873 operatu da una sucietà di subcontractor in u garage Ayazağa hà subitu u focu da u compartmentu di u mutore in Arnavutköy Habipler Road versu 3 per fà u volu 06.00 trà i 05.00 Aeroporti è l'Atatürk Airport. L'absenza di passageri in l'autobus, chì di colpu si trasformò in una bola di focu, impedisce u disastru.

"SENZA MANUTENZIONE"

İBB CHP Group SözcüSü Tarık Balyalı hà dettu: "Per un bellu pezzu, ci sò state lagnanze chì e riparazioni di mantenimentu di ogni ghjornu è u mantenimentu di rutina di l'autobus municipali, chì sò stati messi in funziunamentu in u quadru di u cuntrattu di serviziu à u subappaltatore in Ayazağa Garage, ùn sò micca stati realizati. . Hè temutu chì pruvucassi un accidente. I timori sò accaduti è sta matina l'autobus hà brusgiatu senza passageri. "Se ci eranu passageri in u veiculu, saria un gran disastru", disse.

Balyalı hà dettu ancu chì u mutivu per quale l'autobus parte da u Garage Ayazağa invece di i garage più vicinu à l'aeroportu hè di riempie chilometri secondu u cuntrattu di u subcontractor.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*