KARDEMİR hà iniziatu trè investimenti simultaneamente

kardemir hà datu u principiu di trè investimenti simultaneamente
kardemir hà datu u principiu di trè investimenti simultaneamente

U scopu di aumentà a so capacità à 3,5 milioni di tunnellate, KARDEMİR hà iniziatu trè investimenti simultaneamente. L'Altu Furnace No.4 di KARDEMİR hè stata fermata per a ricuperazione oghje. A capacità di u Converter N ° 2 in l'acciaieri hè stata aumentata à 120 tunnellate, è a Lime Factory N ° 1 hè stata fermata è pigliata in l'inventariu, cù a capacità per esse aumentata à 425 tunnellate.

Facendu valutazioni annantu à trè investimenti lanciati simultaneamente, u Direttore Generale di KARDEMİR Dr. Hüseyin Soykan hà dettu;

"Comu hè cunnisciutu, unu di i scopi principali di a nostra cumpagnia hè di aumentà a nostra capacità di produzzione à 3,5 milioni di tunnellate. Finu a data, avemu finitu è ​​cumissioni assai investimenti versu stu scopu. Oghje, avemu ancu principiatu i nostri investimenti chì portanu a nostra cumpagnia un passu più vicinu à u so scopu di 3,5 milioni di tunnellate. In questu cuntestu, avemu firmatu u nostru Furnace N ° 4, chì era duvuta per rinnuvamentu. U nostru pianu Revartman hè di re-ignite l'Altu Furnace dopu à 106 ghjorni. In novu, avemu rinnuvatu unu di i nostri cunvertitori di 90 tunnellate in a nostra unità siderurgica oghje per aumentà à 120 tunnellate. Simultaneamente cù questi investimenti, aumenteremu a nostra fabbrica di calce cù una capacità di 260 tunnellate / ghjornu à 425 tunnellate / ghjornu. I nostri investimenti in questa regione seranu cumpletati in 124 ghjorni è seranu messi in usu cù tutte e tecnulugia ambientali. Avemu prughjettatu di mette in opera a 4a Macchina di Colata Continua, chì i travaglii di assemblea sò sempre in corso, u 15 d'ottobre. In 2018, avemu pruduciutu 2 milioni 413 mila tunnellate d'azzaru liquidu. Dopu à a fine di sti investimenti, a nostra infrastruttura di produzzione di l'acciaio liquidu hà righjuntu u livellu di 2 milioni 900 mila tunnellate, è sia a nostra fornitura di billette à a nostra regione è a quantità di prudutti finiti in i nostri altri laminatori aumenteranu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*