Kemal Demirel hè l'unicu membru di u Parlamentu à marchjà per a Ferrovia in u mondu

Kemal Demirel hè l'unicu diputatu in u mondu à marchjà per a ferrovia
Kemal Demirel hè l'unicu diputatu in u mondu à marchjà per a ferrovia

Sapemu questu ... L'investimenti cù grandi budgeti venenu à u primu postu quandu e cità volenu è mostranu stu desideriu.

Eppuru…

Hè discutibile quantu riesciuti simu à u puntu di riclamà cum'è cità, ma Bursa hà dumandatu una ferrovia per parechji anni, aspittendu un trenu d'alta velocità.

Richiesta…

Ùn ci scurdemu micca di Kemal Demirel, u 22e è u 23esimu diputatu CHP Bursa, chì hà intrapresu una missione impurtante in quantu à purtà stu prublema à l'agenda di a cità è a creazione di l'opinione publica.

Kemal Demirel à a Direzzione Generale di Tcdd
Kemal Demirel à a Direzzione Generale di Tcdd

Demirel, chì hè statu invitatu à a cerimonia di inaugurazione di u trenu d'alta velocità in Balat u 23 dicembre 2012, cum'è u "più grande seguitore di sta questione", ùn hè micca attivu in a pulitica, ma ùn hà micca cessatu di seguità. Pigliò infurmazioni da l'alti funzionari in a Direzzione Generale di TCDD è andò à spiegà "l'impurtanza di u trenu d'alta velocità per Bursa".

Quandu avemu dumandatu cumu andava a riunione, hà dettu:

"Sò andatu à Ankara è scontru cù i dirigenti anziani in a Direzzione Generale di TCDD. Li dumandò quale era a situazione nantu à u trenu d'alta velocità, chì tappa era stata ghjunta, è più impurtante, a data di fine.

Hà citatu:

"Ci sò prughjetti di treni à alta velocità Sivas è Bursa nantu à l'agenda TCDD. Ma aghju avutu l'impressione chì u prughjettu di Sivas serà finitu prima di Bursa.

A stu puntu…

I gestori di TCDD cù quale Demirel hà parlatu cù Demirel, chì hà parlatu di u travagliu chì hà fattu dapoi u 1997 unu à unu, anu mostratu un grande interessu è anu assai interessatu in ciò chì hè statu fattu.

Frà elli eranu quelli chì anu assistitu à a ceremonia di inaugurazione in 2012 è ricurdati chì Demirel hè statu ringraziatu da u podium.

Hè perchè…

In a riunione, chì era un pocu cordiale, Demirel hà dumandatu à a gestione di TCDD una risposta à a seguente dumanda:

"Quandu andemu in u trenu à alta velocità, chì si dice chì serà finitu in u 2012, mentri a so fundazione hè stata pusata in u 2016?"

Hà avutu sta risposta:

"I cambiamenti di u prughjettu anu allargatu u periodu. A rinuvazione di u passaghju di Gölbaşı hà pigliatu assai tempu è hà ritardatu u prugettu. Perchè sti prughjetti sò fatti millimetru per millimetru ".

Allora anu datu a data seguente:

"A custruzzione di a linea avanza cum'è prevista. Ùn ci hè micca mancanza di fondi. Cuntinuemu a nostra preparazione per un test drive in 2020 ".

Bursa deve dimustrà unità

Cù Kemal Demirel, chì hà servitu in u parlamentu cum'è CHP Bursa ex-MP sohbet Hà sparte un puntu fattu durante a so visita à a Direzzione Generale di TCDD in Ankara.

disse :

"In a nostra riunione à TCDD, hè statu dettu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità Bursa ùn hà micca un prublema di risorse. Tuttavia, hè statu enfatizatu chì Bursa deve riflette a so unità è a sulidarità per ùn entre micca in misure di austerità ".

Hà aghjustatu ancu:

"Tutti i partiti chì sò deputati di Bursa duveranu fà un sforzu cumuni annantu à questu tema".

Kemal Demirel hà suggeritu à TCDD: Biblioteca nantu à i treni di cultura

Kemal Demirel, chì s'hè dedicatu à i libri è l'arti dopu avè alluntanatu da a pulitica attiva è hà publicatu 2 libri di puesia, si n'andò à Ankara per dumandà u trenu d'alta velocità è hà fattu un suggerimentu in a riunione chì hà tenutu à a Direzzione Generale di TCDD:

"I servizii di treni culturali sò urganizati in diverse parti di u nostru paese. In questi viaghji, unu di i vagoni di trenu pò esse trasfurmatu in una biblioteca ".

Hà enfatizatu chì:

"In a biblioteca in u vagone, ci ponu esse libri chì descrizanu a cultura è e tradizioni di e regioni nantu à a strada di trenu culturale. Cusì, quelli chì viaghjanu in trenu cunnoscenu megliu i lochi chì visitanu.

Veramente…

Una pruposta chì hè sfarente è si sovrappone à e pratiche di trenu culturale. Avemu dumandatu à Demirel cumu l'amministrazione di TCDD hà avvicinatu sta pruposta.

Ellu disse:

"Eranu assai interessati. Anu dettu ch'elli anu da esaminà a materia. Anu ancu insistitu chì una biblioteca puderia esse custruitu in a mità di unu di i carri, ancu s'ellu ùn ci era micca carru.

In 22 anni, ùn avemu micca lasciatu un locu per u trenu.

Hè faciule di dì ... L'ex deputatu CHP Bursa Kemal Demirel hà viaghjatu 19 mila chilometri da u 1997 di ghjennaghju di u 88 è hà fattu una dichjarazione di stampa in 40 pruvince è 22 distretti.

Mentre caminava un totale di 310 chilometri nantu à diverse rotte, diventò a prima persona à marchjà in u mondu per dumandà una ferrovia, hà cullatu centinaie di millaie di firme, è hà tenutu centinaie di cunferenze di stampa.

sbagliu…

Hà apertu mostre cunzistenti di ritratti di campagna in parechje cità è hà attiratu l'attenzione. Cuntinueghja ancu à travaglià cù l'Associazione Railway Lovers chì hà fundatu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*