L'aviò di Turkish Airlines chì si sbatte in una bandata d'uccelli torna à l'aeroportu di Istanbul

L'aviò di Turkish Airlines chì si sbatte in una bandata d'uccelli torna à l'aeroportu di Istanbul
L'aviò di Turkish Airlines chì si sbatte in una bandata d'uccelli torna à l'aeroportu di Istanbul

U volu di THY da Istanbul à Antalya hè tornatu quandu si scontra cù una banda d'uccelli in l'aria. Ci era una crepa in u vetru di a cabina di l'aviò. Mentre decide di u locu di u novu Aeroportu di Istanbul, assai urganisazioni ambientali, in particulare a Difesa di e Foreste di u Nordu, hà dichjaratu chì a regione hè nantu à e rotte di migrazione di l'uccelli è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'aeroportu puderia esse un grande periculu sia per l'uccelli sia per l'uccelli. aerei.

In i rapporti 2014-2015 preparati da l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB) è a Difesa di i Foresti di u Nordu in l'Aeroportu di Istanbul, hè statu enfatizatu chì a custruzzione era nantu à a strada di una di e rotte di migrazione d'uccelli impurtanti di Turchia. A listessa infurmazione era ancu in u rapportu EIA, chì hè statu sguassatu da u situ web di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura pocu fà.

In a seccione di u rapportu di a Difesa di Foresta di u Nordu, scrittu da l'ornitologu Kerem Ali Boyla, hè statu dichjaratu chì l'aeroportu restava nantu à a strada di "uccelli migratori" chì attraversò u Bosforu, è chì u numeru di cicogne è rapaci, chì creanu risicu di accidenti, aumentatu à più di 450 mila in a primavera è più di 200 mila in u vaghjimu. Hè statu nutatu chì l'acelli chì attraversanu u Bòsforu cù l'usu di i currenti di l'aria termale sò generalmente trà 150 gr è 4 kg, è per quessa, cicogne, aquile, falchi è rapaci simili, chì anu effetti assai serii in scontri cù l'aviò; Hè stata sottolineata chì questu aumentava u risicu di collisione / accidenti cù l'acelli migratori 3-4 volte in paragunà à l'Atatürk Airport.

U rapportu intitulatu "Trè Prughjetti chì Affettanu u Futuru di Istanbul", publicatu da TEMA in 2014, hè statu presentatu à Assoc. Dr. In a parte pertinente scritta da Zeynel Arslangündoğdu, l'avvertimentu seguente hè statu datu annantu à i crash aerei:

"A migrazione d'uccelli, chì duranu da decine di millaie d'anni, cuntinuerà cù a listessa intensità ancu s'è l'aeroportu hè custruitu. U risicu di i crashs d'aviò aumenterà in a primavera è u vaghjimu quandu l'uccelli in u soaring sò occupati. L'uccelli d'acqua si movenu assai in l'invernu è migranu secondu u clima. U listessu risicu hè vistu ancu per questi acelli. "(T24)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*