Apertura TEM Junction of Northern Marmara Highway

Si apre l'incrocio TEM di l'autostrada nord di Marmara
Si apre l'incrocio TEM di l'autostrada nord di Marmara

Ministru di Trasportu è Infrastruttura M. Cahit Turhan hà dichjaratu ch'elli anu da apre u TEM junction di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu à a fine di sta settimana, è hà dettu: "L'apertura di sta strada serà particularmente impurtante per i nostri industriali in questa regione". disse.

U Ministru Turhan, chì hà riunitu cù l'industriali è l'imprese in a Zona Industriale Organizzata di İkitelli, hà toccu i servizii impurtanti è i prughjetti implementati in Turchia in l'ultimi anni 17 sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Esprimendu chì Turchia hà implementatu prughjetti impurtanti in ogni campu, Turhan hà dettu: "Hè abbastanza? micca abbastanza. Avemu bisognu di cuntinuà à investisce è continueremu à investisce per u nostru paese ". disse.

Nutendu chì tutti anu nutatu u cambiamentu di u trasportu in Turchia in l'ultimi anni, Turhan hà nutatu chì ogni angulu di Turchia hè diventatu accessibile è accessibile, quasi tutte e cità sò cunnessi da strade divise è e grande cità sò cunnessi da autostrade.

Nutendu chì avà cunnettanu e cità cù treni d'alta velocità, Turhan hà cuntinuatu: "Hè di grande impurtanza per i nostri industriali di portà e so materie prime è di furnisce i so prudutti à u mercatu. S'ellu ùn aviamu micca custruitu e strade, e nostre strade ùn avianu micca a pussibilità di purtà u trafficu attuale. E probabilità di cumpetizione di i nostri industriali seranu minimizate. Cù sta infrastruttura chì avemu custruita, avemu pioneered a crescita di i nostri industriali è a diffusione di l'industria in tuttu u paese. Attualmente, l'investimenti chì avemu fattu sò sottumessi à a creazione di zoni industriali organizzati in tuttu u nostru paese ".

"U Canale Istanbul accelerà u sviluppu in a regione"

U Ministru Turhan hà dettu chì l'espurtazioni di u paese anu superatu a barra di 170 miliardi di dollari, è i figuri di l'esportazioni aumentanu ogni annu, è u rapportu di l'espurtazioni à l'impurtazioni hà righjuntu u 90 per centu.

Dichjarà chì l'industriali anu ottenutu questu, Turhan cuntinuau:

"Ciò chì avemu fattu in questu puntu era di risponde à i vostri bisogni infrastrutturali, è l'avemu fattu. Avemu da cuntinuà à fà cusì. À a fine di sta settimana, apremu a junction TEM di l'Autostrada di Marmara di u Nordu. L'apertura di sta strada serà particularmente impurtante per i nostri industriali in questa regione. A custruzzione di Kanal Istanbul accelerà ancu u sviluppu in a regione. À questu puntu, per scuntrà a capacità per esse creata in a regione, implementeremu ancu un prughjettu chì u cunnettarà da a junction Başakşehir, sottu à u District Cebeci, à a junction Hasdal, è da quì à l'Autostrada di Marmara Nord. ."

"Continuemu à travaglià per u nostru paese"

Ministru di Trasporti è Infrastruttura Turhan hà dettu chì ci sò stati cambiamenti significativu in u cursu di u cummerciu mundiale di pocu tempu, è chì l'assi di u cummerciu glubale hà cambiatu più è più à u livante in questa direzzione.

Dichjarà chì l'alternattivi fundamentali sò stati sviluppati in u livante, cum'è in u prughjettu di l'iniziativa di Belt and Road, contr'à strutture istituzionali globale centrate in l'Occidenti, Turhan hà dettu:

"Attualmente, u pruduttu chì esce da a Cina ghjunghje à u mercatu europeu in 45 ghjorni à 2 mesi. Quandu i nostri prughjetti di treni d'alta velocità è YHT sò finiti, u trenu da a Cina ghjunghjerà in Europa in 17 ghjorni. Avemu fattu più di 2 chilometri di i 500 mila chilometri di stu prughjettu in u nostru paese. U prughjettu di u trenu d'alta velocità cuntinueghja sopra u Ponte Yavuz Sultan Selim. ancu Halkalı-Avemu ancu principiatu u prughjettu di a ferrovia Kapikule. Quessi permetterà à i nostri industriali è agricultori di ghjunghje à i mercati internaziunali in u più brevi tempu è à u minimu costu. Comu pudete vede, cuntinuemu à travaglià per u nostru paese. Iè, ci sò quelli chì ci mettenu ostaculi davanti, ci sò quelli chì ci aprenu una trinchera, ma cuntinuemu a nostra strada, qualunque cosa ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*