Mercatu Ferroviario Sudafricanu

Mercatu Ferroviariu Sudafrica
Mercatu Ferroviariu Sudafrica

I ferrovie sudafricani sò custituiti da trè unità separate. Quessi; Transnet Freight Rail (Transnet Limited), PRASA è Gautrain Management Agency. Esaminemu in ordine:

GAUTRAIN

U Gautrain hè un sistema ferroviariu di transitu rapidu di massa di 80 km chì cunnessa Johannesburg, Pretoria è OR Tambo International Airport. Hè stata custruita cum'è l'infrastruttura di trasportu publicu di Johannesburg hè limitata, per allevà a congestione di u trafficu in u corridore di u trafficu Johannesburg-Pretoria è furnisce i passageri cù una alternativa viable à u trasportu stradale.

U Pianu Maestru di Trasportu Integratu di 25 Anni di Gauteng assicurerà l'integrazione di u trasportu cù mudelli spaziali, è ancu l'integrazione trà diversi modi di trasportu per spustà a ghjente in modu efficace. 19 novi stazioni Gautrain eranu in pipeline da maghju 2017. L'Agenzia di Gestione Gautrain prevede di allargà a strada ferroviaria di 20 km in 150 anni, cumprese rotte attraversu Randburg, Fourways è Soweto. Questa espansione hè prevista per creà 211.000 XNUMX impieghi.

Un studiu di fattibilità hè statu publicatu in marzu 2017. Stu studiu, chì includeva u mudellu di dumanda di Gauteng per a determinazione di i bisogni di trasportu in u 2025 è u 2037, hà dimustratu ciò chì a congestione stradale maiò chì u "costu di fà nunda" in u statu causaria in 2037, à una media di 15 km / h, per via di a multiplicazione. di u numeru di vitture di scena.
U studiu di fattibilità hà identificatu e seguenti grandi cunnessione è e stazioni di espansione di a rete ferroviaria di Gautrain. Connecting via Cosmo City à Jabulani è da Samrand à Mamelodi, a stazione include Roodepoort, Little Falls, Fourways, Sunninghill, Olievenhoutsbosch, Irene, Tshwane East è Hazeldean. U ligame trà Sandton è Cosmo City hà una stazione in Randburg. U ligame trà Rhodesfield è Boksburg avarà una stazione in East Rand Mall, cù una pussibulità di cunnessione cù u sviluppu di terminal OR Tambo International Airport Midfield. Una nova cunnessione da Cosmo City à Lanseria Airport hè stata cunsiderata in u futuru.

TRANSNET FRIGHT TRANSPORT (TFR)

Transnet Freight Rail (TFR) hè a più grande divisione di Transnet è hà u scopu di esse una di e prime 2020 cumpagnie in u mondu per 5. Questa hè una cumpagnia di trasportu pesante di classe mundiale. Oltre à l'Africa, TFR hè attivu in 17 paesi fora di l'Africa. TFR s'hè stabilitu cum'è una attività di trasportu di merci prufittuosa è sustenibile aiutendu à aumentà a cumpetitività di l'economia sudafricana.

A cumpagnia hè custituita da e seguenti sei unità di cummerciale:

-Produtti agriculi è trasportu liquidu
- Trasportu di carbone
- Trasportu Container è Automotive
- Trasportu di minerale di ferru è manganese
- Trasportu Steel è Ciment
- U trasportu di mine
-Transnet, chì face parte integrante di l'ecunumia sudafricana;

-Porta u 17% di u trasportu di u paese ogni annu
-U paese exporta 100% di u so carbone
-Exports 100% di u minerale di ferru
-30% di a rete core porta 95% di volumi di trasportu
-Revenu annuale 14 miliardi Rent = 961 million USD
-Per investisce 35 miliardi di Rant (2.4 miliardi USD) in i prossimi cinque anni
Hà 38.000 XNUMX impiegati in tuttu u paese.
A cumpagnia hà una vasta rete ferroviaria in Sudafrica, cù infrastruttura ferroviaria cunnessa à altre rete ferroviaria in a regione subsahariana è rapprisentanu 80% di u totale di l'Africa.

Freight Railroad hè in transizione à a Strategia Transnet 4.0 in l'ultimu annu di a Strategia di Demanda di Mercatu (MDS) di sette anni. Questa nova strategia includerà iniziative per mudelli operativi migliurati, espansione geografica, u mercatu è u sviluppu di u cliente TRANSNET Freight Rail 3. Questi miranu à esse supportati da e tecnulugia digitale chì furniscenu a connettività, a visibilità di e dati, l'assi è a visibilità di l'infurmazioni in una decisione più alta in tempu reale. A cullaburazione è i partenarii strategichi cù i clienti è i fornitori di servizii di logistica sò usati per sviluppà soluzioni di logistica integrata innovativa chì generanu un valore di a catena di fornitura rinfurzata.

L'investimentu tutale fattu in a cumpatibilità di l'affari di trasportu generale di merchenzie è in studii abilitanti era di 2018 milioni di annuità in 322.

I travaglii o prugrammi significativi in ​​corso includenu:

- travagliu elettricu in Natcor;

– Sbloccare i sistemi di serratura elettronica in Bellville è

– A diffusione di i punti d’automatizazione in tuttu u paese.

Transnet hà acquistatu 219 locomotive novi (215 operazioni in l'annu fiscale) per u so affari generale di trasportu.

- Per u periodu esaminatu, 7,3 miliardi di annuità sò stati spesi in cuntratti di locomotive.

-2018 miliardi di Rant sò stati spesi per mantene un totale di 2 locomotive in l'annu fiscale 600:

-169 locomotive (15E, 19E è 18E) i prugrammi di rivisione di 392,9 milioni di affitti sò stati implementati;

-59 locomotive derailed sò stati riparati per 202,5 ​​milioni di Rant;

Un affittu di 34 milioni hè stata spesa nantu à i prugrammi di mantenimentu generale di 35 locomotive diesel (36GM è GE, 121,8GM è locomotive di classe GE). Inoltre;

- 53,3 milioni di Rant sò stati spesi per u mantenimentu di i vagoni di passageri.

- 801 milioni di annuità pianificati è micca pianificati sò stati spesi in u mantenimentu di locomotive;

- 197 milioni di Rant sò stati spesi ancu in u travagliu di mantenimentu è di riparazione per via di u furtu di cable in cunnessione di pantografu, rivendicazioni di terze parti, cambiamenti minori è cambiamenti di cumpunenti minori in diverse locomotive.

GESTION DU TRANSPORT PASSAGER (PRASA)

L'Agenzia Ferroviaria di Passeggeri Sudafrica (PRASA) furnisce servizii di trasportu ferroviariu in è fora di u Sudafrica per u bè publicu. In cunsultazione cù u DoT, l'agenzia furnisce ancu servizii di treni è autobus di longa distanza da è da u Sudafrica. PRASA hè in prima linea di sforzi per trasfurmà u trasportu publicu in Sudafrica, cù i servizii ferroviari chì formanu a spina di a reta. À u mediu termini, PRASA hà u scopu di migliurà a sicurità è l'affidabilità è l'accessibilità di i servizii ferroviari, cumpresi magazzini è stazioni, mantenendu è rinnuvà i treni esistenti, acquistendu novi materiali rotabili, è investendu capitali in a mudernizazione è a mudernizazione di a signalizazione ferroviaria è altri. infrastruttura. In l'annu fiscale 2017/18, una grande spesa nantu à u bilanciu di capitale trasferitu à PRASA hè stata canalizzata in u prucessu di mudernizazione per rimpiazzà i sistemi di signalazione, invechjà i vagoni è migliurà l'infrastruttura ferroviaria. U prugramma di rinnuvamentu di u materiale rotante hè statu un successu maiò, catalizendu a trasfurmazioni di Metrorail in tuttu, cum'è parte di u Programma Ferroviariu Completu di u Guvernu in i prossimi dui decennii. I trè urganisazioni principali di u prugramma di rinnuvamentu di a Ferrovia da esse furniti à mediu termini sò i seguenti:

· A custruzzione di strutture di prova, magazzini è pista di prova hè stata consegnata à Gibela in ghjugnu 2016.

· U prucessu di pruduzzione di 20 treni in Brasile hè statu finitu in l'aostu 2017 è i set finali sò ghjunti à Wolmerton Depot.

· A custruzzione di u stabilimentu di pruduzzione lucale (Fabbrica Locale) per pruduce 580 treni hè stata cumpletata in Dunnottar, Nigel. L'attività di pruduzzione sò iniziate è dui treni di produzzione lucali sò previsti per esse furniti in dicembre 2018.

In maghju 2017, PRASA hà trasferitu u so novu stock in Pienaarspoort à u corridor ferroviariu di Pretoria. A reta di ferrovia sudafricana hè a 22.298th più grande di u mondu cù 11 30.400 km è hà una distanza tutale di XNUMX XNUMX km.

OPPORTUNITÀ

Freight Rail cerca novi opportunità per unisce à u settore privatu. Quessi;

- sviluppu di facilità d'utilizatori cumuni;

- Centri logistichi è sviluppu di terminal;

- Investimentu in sistemi ferroviari per stabilisce a connettività regiunale -

SwaziRail Link, Botswana Link è Waterberg Slow Motion espansione;

- Transazzioni di cuncessione è riabilitazione di filiali; è

- I tecnulugii bimodali aumenteranu volumi cù soluzioni intermodali.

Prughjetti di u sistema ferroviariu per aumentà u voluminu di vendita in diversi settori.
Cuntinuà i novi sviluppi cummerciale in i settori di frutti è VQA.
Sviluppu di u corridor regiunale in cuuperazione cù Transnet International Holdings.
Cuntinuà a crescita di u voluminu regiunale grazia à una stretta cooperazione cù e ferrovie di i paesi vicini.
4. Stabbilimentu di catene di furnimentu cumpetitive cun focus immediatu nantu à e linee di trasportu pisanti attivate da e tecnulugia di a Rivuluzione Industriale.Dr. İlhami Pektaş)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*