Novu Accordu per u Trasportu Publicu in Altınordu

novu arrangementu in u trasportu publicu in altinordu
novu arrangementu in u trasportu publicu in altinordu

U Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME), chì serve sottu à a Municipalità Metropolitana di Ordu, hà tenutu a so riunione regulare in ghjugnu.

U Subsegretariu Generale Suat Olgun, u Capu di u Dipartimentu di u Trasportu Özgür Uncle è i dirigenti di unità pertinenti anu assistitu à a riunione tenuta in a Sala di Reunione di l'Assemblea Municipale sottu a Presidenza di u Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Ordu Coşkun Alp.

80 PUNTI D'AGENDA DISCUSSATI

À a riunione ordinaria UKOME tenuta in ghjugnu, 80 punti di l'agenda sò stati discututi. Mentre chì 80 di i 34 punti discututi sò stati risolti, 46 punti sò stati riferiti à i sottocomitati.

YILDIZLI-ESKİPAZAR-KARACAÖMER È UZUNİSA DOLMUŞARI INSIEME SU UN TETTU

À a riunione, in u scopu di u sistema di trasportu publicu di u distrittu Altınordu Progettu di Riabilitazione 2nd Stage, l'articulu riguardanti Uzunisa Cooperative No 2, Yıldızlı Cooperative No SS 33, Eskipazar Cooperative No SS No 61 è Karacaömer Cooperative No SS 110 hè statu discutitu è ​​accettatu. In pocu tempu, i veiculi unichi di culore è mudelli cumincianu à serve nantu à e rotte utilizzate da queste 4 cooperative.

SERA FATTA REGULAZIONI DI TRAFFIC

À a riunione induve hè statu decisu di fà arrangiamenti per chì i veiculi di trasportu publicu in u distrittu di Altınordu ùn ponu micca periculu u trafficu, hè statu decisu di fà novi regulamenti di trafficu per altri distretti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*