Sognu d'anni chì si avvera in Ordu

u sognu di l'anni in l'armata si rializeghja
u sognu di l'anni in l'armata si rializeghja

A Municipalità Metropolitana di Ordu cunnetta a strada di 6 metri trà Kabadüz è Başköy, strettamente ligata à e 3 strade di quartiere di u distrittu di Kabadüz, cù asfaltu caldu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu chì a strada, chì a so infrastruttura hè stata finita è i travaglii di asfaltu caldu sò cuminciati, avarà asfaltu caldu in pocu tempu.

E squadre di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana d'Ordu attribuinu una grande impurtanza à i travaglii di asfaltu caldu, è ancu à i travaglii di mantenimentu, riparazione è apertura di e strade chì realizanu in tutta a pruvincia. In u scopu di l'opere, e squadre di u Dipartimentu di Trasportu OBB, chì anu iniziatu u travagliu di asfaltu caldu trà u distrittu di Kabadüz è u distrettu di Başköy, si avvicinanu à a finale nantu à a strada cù cunnessione à 6 quartieri.

U PRESIDENTE GÜLER: "A FINALI SONT AVVICINATI I LAVORI"

Dichjarà chì anu una grande impurtanza à i travaglii di trasportu in Ordu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu: "Questa strada era unu di l'investimenti chì u Distrettu Başköy di u nostru distrittu Kabadüz aspettava dapoi anni. I nostri travaglii di asfaltu caldu sò cuminciati nantu à a strada induve avemu finitu rapidamente i travaglii di l'infrastruttura. "U nostru travagliu serà finitu in pochi ghjorni è a strada trà Kabadüz è Başköy District si scontra cù asfaltu caldu", disse.

"LAVAREmu PER STRADE MODERNE È CONFORTEVOLI"

U presidente di l'OBB, u duttore, hà dichjaratu chì e squadre di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Ordu travaglianu febbrilmente in 19 distretti. Mehmet Hilmi Güler hà dettu: "In parechji di i nostri distretti, avemu travaglii di asfaltu caldu è di mantenimentu, riparazione, livellamentu è novi travaglii di apertura di strada. "U nostru travagliu continuarà à offre un trasportu più còmode è còmode à i nostri citadini", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*