Una placca da Büyükakın à l'Eroi Driver

Da u Big Hero Sofore Plaque
Da u Big Hero Sofore Plaque

Unione Municipalità di Marmara è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Tahir Büyükakın hà accoltu è felicitatu İsa Yıldırım, u cunduttore di UlatmaPark A.Ş., chì hà accoltu u picculu Abdullah di cinque anni, chì era scurdatu in u so veiculu, per trè ore è l'hà purtatu in modu sicuru à a so famiglia. Büyükakın, chì hà felicitatu u driver d'autobus Yıldırım per a so attenzione in a presenza di u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Gökmen Mengüç è u Vice Direttore Generale di Transportationpark Zafer Aydın, hà dettu: "U nostru scopu principale hè di serve i nostri citadini in modu di qualità. Per questu scopu, furnimu tutta a furmazione necessaria à i nostri amichi. Spieghemu à elli unu per unu ciò chì duveranu fà in quale situazione. In u risultatu di sti furmazioni, u nostru fratellu Ghjesù, unu di i nostri mudelli esemplarii, hè oghje cun noi. "U felicitaraghju di tuttu u core", disse.

"Una volta ringraziu u nostru fratellu Ghjesù"
Grazie à l'attenzione di İsa Yıldırım, un cunduttore in u Garage di l'Autobus Gebze appartenente à u Parcu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, hà nutatu chì Abdullah Karabiber, di cinque anni, era dimenticatu quandu partì da u parcu Dudayev versu Çayırova cù u codice di linea 550. U sindaco Büyükakın, chì hà premiatu İsa Yıldırım, chì hà consegnatu Abdullah à a so famiglia pigliendu e precauzioni necessarie è furmazione unu per unu, è l'hà accoltu in u so uffiziu, hà dettu: "Avemu avutu un zitellu scurdatu in l'autobus recentemente. Quandu u nostru fratellu Ghjesù hà rimarcatu a situazione di stu zitellu di u nostru da u specchiu, hà appiicatu a furmazione datu à ellu unu per unu. Chjamò a so famiglia, hà infurmatu à a so istituzione, hà pigliatu u nostru zitellu scurdatu sottu prutezzione è l'hà datu à a so famiglia. Vogliu ringrazià soprattuttu à u nostru fratellu Ghjesù per stu cumpurtamentu esemplariu. À u listessu tempu, premiemu i nostri mudelli esemplarii per ch'elli ponu esse un esempiu per i nostri altri impiegati. U nostru scopu hè chì i nostri citadini esse u più felice pussibule. U nostru mutivu di esistenza hè a felicità di i nostri citadini. "Vogliu ringrazià dinò u nostru fratellu Isa per avè dimustratu sta sensibilità, per avè fattu a nostra cumuna metropolitana è noi cuntentu cun meritu, è per avè resi fieri", disse.

"HÈ U PUTERE CHE RICIVIMU DA U NOSTRE PRESIDENTE"
UlasimPark Driver İsa Yıldırım hà dettu: "Aghju travagliatu in UlasimPark A.Ş. per trè anni è mezu. In u risultatu di a furmazione chì ricevemu, amparamu à cumportà versu l'avvenimenti è e situazioni chì scontru. Vulemu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana è i nostri gestori di UlasimPark per u so sustegnu in questu sensu. "Induve ci hè un bonu travagliu è azzione, facemu cù a furmazione chì ricevemu è u putere chì ricevemu da u nostru presidente", disse. A relazione hè finita dopu avè pigliatu ritratti di souvenir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*