Passaghju Modernu à u Ponte di Köseköy

cavalcavia mudernu à u ponte di kosekoy
cavalcavia mudernu à u ponte di kosekoy

Un passaghju mudernu in acciaio hè custruitu da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli in u Köseköy Bridge Junction, chì cunnetta u centru di u distrittu di Kartepe è porta u trafficu di veiculi nantu à a strada Istanbul - Ankara. Cù u passaghju in acciaio di 53 metri di longu custruitu da u Dipartimentu di i Trasporti, i citadini chì passeranu trà i quartieri Dumlupınar è İstasyon puderanu ghjunghje in modu sicuru.

115 TUNNELLATE DI ACCIAU USATE
U cavalcadu a doppia campata senza pilastru media hè 53 metri di lunghezza è 3 metri di larghezza. Dui ascensori serviranu i citadini nantu à u passaghju cù duie scale. 115 tunnillati di materiale d'azzaru sò stati utilizati in u novu passaghju d'acciaio chì hè statu custruitu.

PAVIMENTO COPERTO DI PISTA TARTAN ANTISLIP
L'antica caverna di cimentu serà demolita è u passaghju d'acciaio di novu custruitu serà messu in usu cù un aspettu mudernu è stylish. I scalini è a piattaforma di caminu di u passaghju sò stati cuparti di materiale di pista di tartan fattu di gomma antiscivolo. I travaglii di paisaghjamentu seranu ancu realizati nantu à u passaghju, induve a custruzzione di pali d'illuminazione hè iniziata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*