U trasportu publicu hè gratuitu durante u Festival in Şanlıurfa

U trasportu publicu hè liberu in sanliurfa durante a festa.
U trasportu publicu hè liberu in sanliurfa durante a festa.

A Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa piglia e precauzioni necessarie in tutta a cità per assicurà chì a ghjente di Şanlıurfa passa a Festa di Ramadan in cunfortu è in pace.

Per chì i citadini visitanu l'Eid cunfortu, a Municipalità Metropolitana furnisce trasportu publicu gratuitu per 3 ghjorni di l'Eid è hà iniziatu viaghji supplementari per visite à u cimiteru.

A Municipalità Metropolitana, chì esegue opere di pulizia è aumenta e misure di sicurezza per chì i citadini ponu visità e tombe senza alcunu prublema, risponderà à tutte e lagnanze nantu à a contaminazione di l'aria è di u rumore durante e vacanze.

Inoltre, e squadre di Pulizzia, chì cuntinueghjanu e so ispezioni in i posti di travagliu per via di l'Eid, anu aumentatu i so cuntrolli di rutina. E squadre di polizia, chì rilevanu dolci è prudutti scaduti, saranu pronti 24 ore à ghjornu per risponde immediatamente à e richieste di i citadini.

A Direzzione Generale di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa ȘUSKİ furnisce un serviziu 24 ore per l'acqua, i fognari è i malfunzionamenti di i metri in tutta a cità durante e vacanze. i citadini; Puderanu chjamà ALO 185 per i prublemi di l'acqua è di l'acqua.

Inoltre, a Municipalità Metropolitana furnisce u serviziu cù a so Squadra di Risposta di Emergenza, chì risponde immediatamente à e strade, pavimenti è prublemi simili durante l'Eid. I citadini puderanu mandà e so dumande è suggerimenti in quantu à l'unità municipali à u numeru di telefunu 153 durante a festa.

U Dipartimentu di u focu di a Municipalità Metropolitana, chì cuntinuerà u so travagliu normale durante e vacanze, cuntinuerà u so travagliu in parechji centri in 13 distretti. I citadini puderanu riportà i so rapporti in quantu à u focu è disastri naturali simili à u 112 Emergency Call Center.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*