Soyer Instruisce 100 Condutturi di Bus Femminili per esse pigliatu à ESHOT

Soyer hà datu struzzioni
Soyer hà datu struzzioni

A municipalità metropolitana di Izmir si prepara per una nova rivoluzione in u trasportu publicu. Ministru Tunç SoyerL'azzione hè stata fatta nantu à l'istruzzioni di. A Municipalità Metropolitana cerca 100 cunduttori di l'autobus femine chì rispondenu à e cundizioni necessarie.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà aghjustatu un novu à i so prughjetti per u trasportu publicu. Soyer, chì hà scontru cù u persunale durante a so visita à a Direzzione Generale di l'ESHOT in l'ultime settimane, hà dichjaratu chì l'unicu difettu di ESHOT, chì cumpiendu cù successu un compitu assai difficiule cum'è istituzione, hè i cunduttori femminili. Espristendu chì a prisenza di e donne à u volante di i veiculi di trasportu publicu rifletterà positivamente nantu à e relazioni cù i citadini, sta struzzione di u presidente Soyer hè avà implementata. A Direzzione Generale ESHOT hà dumandatu à İŞKUR per impiegà 100 donne cunduttori chì rispondenu à e cundizioni necessarie attraversu a cumpagnia İZELMAN di a municipalità.

Nantu à u situ web di l'Agenzia di l'Impiegazione Turca (www.iskur.gov.tr) secondu l'annunziu di travagliu publicatu, i candidati chì ùn anu micca ghjuntu à l'età di 40, almenu un diploma di scola primaria, una licenza di guida di classe D o E classa ottenuta prima di 2016 seranu valutati. Principalmente, i candidati cù almenu 1 annu di sperienza seranu impiegati.

Inoltre, per i candidati chì ùn anu micca 1 annu di sperienza, i candidati chì anu cumpletu cù successu u "Programma di furmazione nantu à u travagliu" di İŞKUR seranu impiegati.

L'applicazioni chì cumincianu u 1 di ghjugnu è finiscinu l'11 di ghjugnu ponu esse fatte solu per e-mail (personel@izelman.com.tr).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*