U trasportu à l'ospedale di Bursa City Relieves cù Metropolitan

U trasportu à l'uspidale di a cità si rilassa cù a cità metropolitana
U trasportu à l'uspidale di a cità si rilassa cù a cità metropolitana

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì i travaglii stradali chì facilitaranu u trasportu à l'Hospital di Bursa City, chì hè cunsideratu trà i 10 principali investimenti di Turchia è previsti per esse apertu quist'annu, cuntinueghjanu rapidamente.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà esaminatu i travaglii stradali destinati à facilità u trasportu à l'Hospital di a cità di Bursa in situ. U sindaco Aktaş, accumpagnatu da i burocrati di a Municipalità Metropolitana è u presidente di u Distrettu di Nilüfer AK Party, Ufuk Ay, hà osservatu l'applicazioni di asfaltu in corso in a Zona Industriale Organizzata di Nilüfer (NOSAB).

"NOSAB si rilasserà ancu"

U presidente Aktaş, chì hà iniziatu u primu ghjornu di a settimana cù u travagliu di ispezione stradale dopu à a Festa di Ramadan, hà dettu: "Avemu esaminatu i travaglii di l'infrastruttura nantu à e rotte di trasportu di u novu Hospital City, chì hè strettamente ligatu à a salute di Bursa. À questu puntu, ci hè una distanza di circa 6500 metri. Cù stu travagliu, seriu seriu micca solu l'Hospital di a cità, ma ancu a Zona Industriale Organizzata di Nilüfer. In a prima tappa, i travaglii realizati in l'area di 3500 metri, i travaglii di asfaltu caldu nantu à a strada divisa cù 3 viaghji di andata seranu finiti à a fine di l'annu.

U presidente Aktaş hà esaminatu personalmente tutte l'opere in a regione è hà dettu: "NOSAB da Altınşehir Junction. Cevizli I prucedure di espropriazione sò realizati da u nostru Dipartimentu di Espropriazione Immubiliare in e sezioni dopu à a 1ª tappa 3500 metri finu à a 6,5ª Strada. Parallelamente à a fine di l'opere di espropriazione, serà pussibule ghjunghje à l'Hospital di a cità cù una linea di circa 7-XNUMX km. À u listessu tempu, serà pussibule di trasportu veiculi di tonnellate pesante in NOSAB à a Ring Road senza entre in a cità ".

u travagliu cuntinueghja

Mencionendu chì i travaglii continuanu finu à chì a zonificazione è l'espropriazioni sò fatte, u presidente Aktaş hà dettu: "Questu hè unu di i prublemi chì avemu citatu in u nostru Pianu Maestru di Trasportu. Consideremu a stessa applicazione per a Zona Industriale Organizzata Demirtaş. Dunque, vulemu separà tutti l'elementi chì custituiscenu l'intensità di u trasportu urbanu da a cità. Avemu digià un modu per andà, ma cuntinuemu à travaglià sia in u sistema di pneumatici sia in u sistema ferroviariu ", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*