U travagliu cuntinueghja nantu à a linea Kağıthane Nostalgic Dekovil

I travaglii cuntinueghjanu nantu à a linea Kagithane Nostalgic Dekovil
I travaglii cuntinueghjanu nantu à a linea Kagithane Nostalgic Dekovil

a municipalità di Kagithane, SözcüHà fattu una dichjarazione annantu à a nutizia intitulata "A custruzzione si ferma nantu à a linea nostalgica dekovil in Kağıthane" è hà dichjaratu chì i travaglii cuntinueghjanu. In a dichjarazione, "A causa di l'intensità di u trafficu di i veiculi è di i pedoni causati da l'avvenimenti di Ramadan in Hasbahçe, chì hè in linea, i travaglii sò stati interrotti in certi tempi. In u risultatu di sti pause, u tempu hè statu aghjuntu à a cumpagnia pertinente in più di a data specificata in u cuntrattu.

In a dichjarazione annantu à a linea di dekovil nostalgica fatta da a municipalità di Kağıthane, hè statu nutatu chì a stallazione di i rails hè stata finita da marzu, quandu u travagliu nantu à a linea cuntinuava. Dichjarà chì i travaglii di paisaghjolu chì cuminciaru dopu, cuntinueghjanu, "In u prucessu attuale, a fase di prova elettromeccanica di u trenu hè stata iniziata. E custruzzioni d'acciaio Durak sò state cumplette è ricevute da a nostra municipalità. L'installazione hè realizata in seguitu à e regule ambientali. Ci hè 4 tappe nantu à a linea esistente. I vagoni sò guardati è guardati da u persunale di sicurità è u persunale di mantenimentu apposta à a regione. U trenu ùn hà micca difetti fisichi. A seguente infurmazione hè stata inclusa in a dichjarazione:

"Avemu datu una pausa OBBLIGATORIA"

"U periodu di cuntrattu cù a cumpagnia di l'imprenditore chì intraprende u prughjettu cuntinueghja. A causa di l'intensità di u trafficu di i veiculi è di i pedoni causati da l'avvenimenti di Ramadan in Hasbahçe, chì hè in linea, i travaglii sò stati interrotti in certi tempi. In u risultatu di sti rotture, un periodu hè statu aghjuntu à a cumpagnia pertinente in più di a data specificata in u cuntrattu. L'affirmazione chì u trenu hè stata lasciata à putreri hè assolutamente falsa. Ùn ci ponu esse quistione di alcuna decadenza o invechjamentu. A vita di serviziu di u trenu hè prevista per decine d'anni. U nostru trenu aspetta u ghjornu chì servirà cum'è prontu à aduprà cum'è u primu ghjornu.

"U NOSTRE TRENU PRODUTTU CU INSTALLAZIONI LOCALI È NAZIUNALI..."

In a continuazione di a dichjarazione, "U nostru trenu d'aspettu nostalgicu, custituitu da 3 vagoni è 2 locomotive nantu à una linea di 2 chilometri, cunnisciutu cum'è u Trenu Kağıthane di a Linea di u Sahara di u Maru Neru Golden Horn in a storia, hè statu pruduttu in Ankara Polatlı da u Turcu. ingegneri cù strutture cumpletamente domestiche è naziunali. Malgradu u so aspettu nostalgicu, hè ecologicu. Funziona cù l'energia solare. Ùn emette micca carbone cù emissioni zero. Risponde à i criterii di u passu verde. Hè luntanu da a pompa, l'ostentazione è l'esagerazione. Tutte e intersezioni di e rotte di u sistema ferroviariu sò separati da cordoli eccettu i passaggi di trafficu. Ùn ci hè micca prublema chì mette a sicurezza in risicu. Inoltre, a linea storica Dekovil hà un postu impurtante in a storia di u distrittu.

"SARÀ SU RAILS ASSOLUTAMENTE BREVE"

Infine, in a dichjarazione chì tocca à u sviluppu storicu di u trenu, a dichjarazione hà dettu: "Cù stu trenu, cunnisciutu ancu u trenu Kağıthane in a storia, l'arme è u carbone sò stati trasportati in Anatolia durante i periodi di l'Indipendenza è a Siconda Guerra Munniali. Riporteremu stu patrimoniu culturale sminticatu dopu à 100 anni, è ripresenteremu à i ghjovani generazioni. Cuntribuisce à a cunniscenza di a cultura è di a storia di u nostru distrittu. Soprattuttu, un tali prughjettu hè implementatu per a prima volta in Turchia. Dunque, sta iniziativa deve esse sustinuta piuttostu chè impedita. U Trenu Kağıthane sarà di novu nantu à i binari in pocu tempu, cum'è hè statu in a storia, ma sta volta hà da travaglià per u trasportu, a cultura è u turismu di a nostra Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*