U Trenu d'Alta Velocità Si Estenderà à u Sudeste

u trenu bullet si estenderà à u sudeste
u trenu bullet si estenderà à u sudeste

Test drives di a seccione Konya-Karaman, chì hè a prima tappa di a linea ferroviaria d'alta velocità Konya-Karaman-Mersin, chì unisce l'Anatolia Centrale à a Regione Mediterranea, sò previste per inizià à a fine di l'annu.

"U tempu di viaghju trà duie cità hè di 40 minuti"

In u scopu di i prughjetti ferroviari à alta velocità in custruzzione, u tempu di viaghju trà e duie cità serà ridutta da 200 ora 102 minuti à 1 minuti cù a linea ferroviaria Konya - Karaman di 13 chilometri, chì hè adattata per 40 chilometri à l'ora, doppia pista, elettrificata è signalata.

In più di u trasportu di passageri, u trasportu di merci serà ancu realizatu nantu à a linea ferroviaria d'alta velocità Konya-Karaman, chì i travaglii di infrastruttura / superstruttura sò stati finiti è i travaglii di elettrificazione è di signalizazione cuntinueghjanu.

I test drives sò previsti per inizià à a fine di l'annu, è ancu dui milioni di passageri sò previsti per viaghjà annu.

Per d 'altra banda, cù a cumissioni di a sezione Karaman-Mersin (Yenice) di a linea ferroviaria, serà creatu un corridore di trasportu più curtu è più veloce trà Mersin, Konya è Ankara. Mersin, chì hè una cità impurtante in u trasportu di merci è l'attività logistica, guadagnà ancu più valore.

"U trenu à alta velocità si estenderà à u Sudeste"

Cù a linea integrata cù e linee ferroviarie d'alta velocità, u trasportu trà Marmara, Anatolia Centrale, Egeu è Mediterraniu, e regioni di u Sud-Est serà accurtatu significativamente.

Cù l'integrazione di i prughjetti ferroviari à alta velocità Mersin-Adana-Osmaniye-Kahramanmaraş-Gaziantep-Şanlıurfa, chì formanu u corridore meridionale di a linea ferroviaria Karaman-Ereğli-Ulukışla-Yenice, un trasportu rapidu è convenientu versu u sud-est. esse pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*