Bozankaya33 Million Euro Tram Export da Turchia à Romania

bozankaya Un cuntrattu di tramvia di un milione d'euro hè statu firmatu trà Timisoara
bozankaya Un cuntrattu di tramvia di un milione d'euro hè statu firmatu trà Timisoara

Bozankaya è a Municipalità di Timișoara hà firmatu un cuntrattu di 16 milioni d'euros per a fornitura di 33 tramvii à pianu bassu. I primi spedizioni cumincianu in 18 mesi è u periodu di u cuntrattu serà cumpletu in 48 mesi.

BozankayaI tramvii chì seranu pruduciuti da . BozankayaHà indicatu chì Timișoara serà a prima cità in Romania à avè tramvii chì ponu curriri cù a bateria. I tramvii alimentati da batterie, chì ponu accelerà finu à 70 km / h, puderanu viaghjà più di 60 km in casu di disrupzione in a reta elettrica. À u listessu tempu, u tram di a batteria hè una opzione attraente per i centri storichi di a cità di Timisoara, a Capitale Europea di a Cultura in 2021. Permetterà di allargà a linea di tramvia senza avè bisognu di custruisce linee di catenaria supplementari quandu a linea di tramvia deve esse allargata.

Bozankayapruprietariu di Murat Bozankaya"Timisoara hè un pioniere di u trasportu ferroviariu urbanu, u sistema di tramvia di a cità hà una storia di 1869 anni chì data da u 150 è serà a cità chì compra tramvii alimentati da batterie in Romania". disse.

A maiò parte di u finanziamentu necessariu per cumpiendu u cuntrattu serà furnitu da l'Unione Europea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*