A linea ferroviaria Samsun Sivas (Kalın) rinnuvata

A linea ferroviaria samsun sivas Kalin hè stata rinnuvata
A linea ferroviaria samsun sivas Kalin hè stata rinnuvata

U guvernatore Salih Ayhan è u sindaco Hilmi Bilgin anu esaminatu a linea ferroviaria di Samsun-Sivas (Kalın), di 88 anni, a fundazione di a quale hè stata stabilita da u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk è inaugurata da TCDD, esaminendu l'opere chì sò state iniziate 4 anni. fa cù l'Unione Europea (UE) cuncede sustegnu è cumpletu in mudernizazione.Hè ricevutu infurmazione da 4th Diputatu Regional Manager Cemalettin Gültekin.

Dichjarà chì a linea, chì i prucessi di teste è di cumissioni sò sempre in corso, serà aperta in i ghjorni à vene, u guvernatore Ayhan hà dettu: "U trasportu di merci è u trasportu di passageri seranu realizati cù a linea Samsun-Sivas (Kalın), chì hè una di e duie linee ferroviarie di u Mari Neru chì si apre à l'Anatolia ".

Ricordendu chì a linea ferroviaria Samsun-Sivas (Kalın) di 21 chilometri, u fundatore di a Republica di Turchia, u Gran Leader Gazi Mustafa Kemal Atatürk, hà iniziatu u travagliu chjappà u primu piccone u 1924 di settembre di u 378, è hè statu finitu u 30 di settembre. , 1931, u guvernatore Salih Ayhan hà dettu: "Atatürk Cù a linea messa in serviziu, u trasportu di passageri è di carichi cuminciò trà u Mari Neru è l'Anatolia. Un prughjettu di mudernizazione hè statu preparatu per a linea ferroviaria 4 anni fà cù u sustegnu di i fondi di l'UE. Cù u prugettu, l'infrastruttura ferroviaria hè stata rinnuvata per migliurà a piattaforma cù una larghezza di piattaforma di 6.70 metri. 38 ponti nantu à a strada sò stati demoliti è rinnuvati, è 40 ponti storichi sò stati restaurati. "A superstruttura di ferrovia, traversa, ballast è switch di a linea, induve i travaglii di migliione sò stati realizati in 2 tunnel cù una lunghezza di 476 mila 12 metri, sò stati cambiati", disse.

Enfatizendu chì e piattaforme di i passageri di e stazioni è e stazioni di treni sò state rinnuvate per permette u trasportu di e persone disabili, u guvernatore Ayhan hà dettu: "Signalità è strutture di telecomunicazione in i standard di l'UE sò state stabilite. 121 passaghji à livellu, chì i rivestimenti sò stati rinnuvati, sò stati integrati in u sistema di signalazione cù barriere automatiche. 260 milioni d'euros di u prugettu, chì costanu 148.6 milioni d'euros, sò stati coperti da i fondi di l'UE. A linea, chì i prucessi di teste è cumissioni sò in corso, serà riapertura à u trasportu à a fine d'aostu. A linea Samsun-Sivas Kalın, una di e duie linee ferroviarie di u Mari Neru chì si apre à l'Anatolia, purtarà merci da i porti di a regione è di i passageri. A linea ferroviaria, chì parte da a cità portu di Samsun è ghjunghje à u Kalın Village di Yıldızeli distrettu di Sivas, hà guadagnatu una infrastruttura adatta per a tecnulugia d'oghje, cù a tecnulugia ferroviaria è strutture artistiche. Se sta linea hè cumminata cù i paesi di logistica in a pruvincia di Samsun, farà una cuntribuzione significativa à u trasportu, u cummerciu, l'impieghi è a produzzione. U tempu in u trasportu di passageri serà ancu accurtatu. "dissi.

A prova di u Trenu d'Alta Velocità Cumincià
U guvernatore Salih Ayhan hà dichjaratu chì u trenu d'alta velocità, chì hè in custruzzione in a nostra cità, hè previstu di inizià i test drive à a fine di u 2019, è hà dettu: "Cù l'iniziu di u trenu à alta velocità in 2020, un assai rapidu. U cambiamentu socio-ecunomicu serà osservatu in a nostra cità. I nostri OIZ, i settori di u turismu è di l'agricultura devenu esse preparati per stu prucessu. Semu felici, simu entusiasmati. Puderanu questi investimenti esse benifichi à u populu di Sivas è u nostru paese. "Vogliu ringrazià u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, u presidente di a Cummissione di Difesa Naziunale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, u nostru deputatu Sivas İsmet Yılmaz, è i nostri altri deputati, burocrati, dirigenti, persunale tecnicu è travagliadori chì hà cuntribuitu è ​​sustene u prugettu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*