Casu d'accidenti di trenu per esse intesu à u Centru di Educazione Publica di Çorlu

casu d'accidenti di trenu serà vistu in u centru di educazione publica di corlu
casu d'accidenti di trenu serà vistu in u centru di educazione publica di corlu

A seconda audizione di l'accidentu di trenu in u distrettu di Çorlu di Tekirdağ, in u quale 25 persone sò morti, si terrà u 10 di settembre à a Sala di u Centru di l'Educazione Pública Çorlu.

Istanbul da u distrittu Uzunköprü di Edirne HalkalıU trenu, chì avia 8 passageri è 2018 persone, hè partitu l'362 di lugliu di u 6 per andà in Istanbul, deragliatu è sbulicatu vicinu à Sarılar Mahallesi di u distrittu Çorlu di Tekirdağ. 7 persone, cumprese 25 zitelli, sò morti in l'accidentu. 328 persone sò state ferite. Una querela hè stata presentata contr'à u persunale di TCDD Turgut Kurt, Özkan Polat, Celaleddin Çabuk è Çetin Yıldırım, chì sò stati trovati culpabili per via di l'investigazione lanciata dopu l'accidentu, per "causà morte è ferite negligente", cun pena di prigiò. da 2 a 15 anni ciascuno.

A prima audizione di u casu, tenuta in a Sala di Conferenza di u Tribunale di Çorlu u 3 di lugliu, hè stata avvenuta quandu e famiglie di e vittime ùn sò micca ammesse à a sala perchè ùn ci era micca spaziu. A ghjuria si ritirò da u casu.

Çorlu 2nd Heavy Penal Court si riunì dopu à u cumitatu annullatu a decisione di ritirà è determinatu a data di l'audizione è u locu induve l'audizione avaristi. A delegazione hà decisu chì a seconda audizione si terrà u 10 di settembre di u 2019, in a grande sala di u Centru d'Educazione Publica Çorlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*