U sforzu di produzzione di treni d'alta velocità naziunale di Eskişehir ùn deve esse sprecatu!

U sforzu naziunale di produzzione di treni d'alta velocità di Eskisehir ùn deve esse in vanu
U sforzu naziunale di produzzione di treni d'alta velocità di Eskisehir ùn deve esse in vanu

Demiryol İş Union Branch President Ramazan Uysal hà dettu: "I sforzi per valutà e pussibilità è e capacità di TULOMŞAŞ, è a cunversione in affittu di terra cù u pretestu di risolve u trafficu, ferite u core di tutti l'impiegati".

In a dichjarazione di stampa chì hà fattu a settimana passata, u presidente provinciale di u Partitu IYI, Mehmet Ektaş, hà suggeritu chì TÜLOMSAŞ, chì prova à pruduce treni d'alta velocità, deve esse spustatu in a Zona Industriale Organizzata. È hà dichjaratu chì novi spazii viventi, piazze è centri culturali puderanu esse custruitu nantu à una superficie di 500 mila metri quadrati di TÜLOMSAŞ. U deputatu CHP Utku Çakırözer hà visitatu ieri l'Unione Demiryol İş è s'hè scontru cù i rapprisentanti sindacali. Durante a visita, Çakırözer hà dichjaratu chì a produzzione di set YHT in Eskişehir ùn deve micca causà assai perdita di tempu, chì ci sò tutte e cundizioni necessarie per a fabricazione, chì TÜLOMŞAŞ hà una infrastruttura seria, è chì Eskişehir produce materiali di ricambio per alcune cumpagnie chì produci in sistemi ferroviari fora.

A FARINA ùn deve esse PLATED IN URGANA

In a so dichjarazione, Demiryol İş Union Branch President Ramazan Uysal hà dettu: "Se l'idea di a nostra unione hè di trasfurmà a nostra energia, chì avemu bisognu di spende in a produzzione, in una materia di voi, mè, elli, o duvemu stabilisce. una nova fabbrica, hè u locu organizatu industria? À u Centru Logisticu Hasan Bey? Si deve esse stallatu nant'à Alpu ? Mentre campanu e cuntradizioni, mettemu un acellu in i nostri pedi. Ogni ghjornu hè di grande impurtanza, è in ogni mumentu, stu prughjettu pò andà in lochi cum'è Sakarya (BMC), Konya (TÜMOSAN), Afyon Dinar (Acarlar), i membri di l'industria organizzata Bursa (BOSB). Ùn pudemu micca fà accettà e cuscenza chì ùn si pò micca rivendicà. Ùn pudemu micca dì à e generazioni future. Trasformendu i sforzi di TÜLOMŞAŞ per valutà e so pussibilità è e so capacità in affittu di terra cù a scusa di risolve u trafficu ferisce u core di tutti l'impiegati. E nostre aspettative persunale ùn deve micca impedisce u futuru di Eskişehir è e generazioni future di sta cità. Per TÜLOMŞAŞ, a luna duverebbe alzà a sera. Cum'è Nasreddin Hodja, a farina ùn deve esse posta nantu à a corda ", disse.

CONTRIBUIRÀ À L'INDUSTRIA

Uysal hà cuntinuatu cusì: "Ancu s'è 3 fabbriche sò stabilite, ci hè una necessità in u settore di i sistemi ferroviari, chì hà un spettru assai largu. Cù u futuru prucessu: Fabbriche supplementari da esse custruitu in questu modu in cuuperazione cù ESO è ETO Rail Systems cuntribuiscenu à u settore. Perchè in u prossimu periodu, finu à u 2025, 700 mila tramvii è Metro sò necessarii. 80 set YHT di TCDD sò necessarii, 15 di i quali sò necessarii per esse furniti immediatamente. A realizazione di i sforzi di TÜLOMSAŞ ESO Rail Systems Cluster (RSC) in questu settore u più prestu pussibule assicurerà una continuità stabile chì impedisce una seria perdita di valuta.

Surghjente: Giurnale Anadolu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*