I prughjetti di strada chì daranu respirazione à u trafficu di Malatya portanu à a vita unu à unu

I prughjetti stradali chì daranu vita à u trafficu di Malatya venenu à a vita unu à unu
I prughjetti stradali chì daranu vita à u trafficu di Malatya venenu à a vita unu à unu

A Municipalità Metropolitana di Malatya cuntinueghja à implementà prughjetti stradali, chì sò a vita di Malatya, unu per unu. A prima scavazione hè stata fatta per u prughjettu di a strada larga di 25 metri, chì hà da principià à a junction di a stazione è cunnetta à a strada di Sivas.

A strada di cunnessione cù una lunghezza tutale di 4.7 chilometri hà da principià à a junction Station, cuntinueghja à traversu u New Indoor Sports Hall, Sugar Factory, Sports and Life Center, Masti, è cunnette à l'autostrada Malatya-Sivas dopu à u centru cummerciale Metro è Police. Scola.

A strada di u circondu serà custruitu in tappe, chì alleviarà u trafficu occidentale. In u scopu di i travaglii di a prima tappa, serà custruitu una linea di 1 chilometru. A strada chì deve esse aperta cù una larghezza di 25 metri riducerà ancu a densità à l'antica svinzione SSK, 2nd Ordu Lodging junction, Masti junction, Bostanbaşı junction è Police School junction.

U sindaco di a municipalità metropolitana, Selahattin Gürkan, hà fattu esami in l'area induve sò stati realizati i travaglii stradali è hà datu infurmazioni nantu à u prugettu. Certi membri di u cunsigliu è capi di dipartimenti anu accumpagnatu a tour.

A strada larga di 25 metri alleviarà a strada circundante

Dichjarà chì anu implementatu e strade pensate per fà u trasportu urbanu più sanu, u sindaco metropolitanu Selahattin Gürkan hà dettu chì l'elementi più indispensabili per una crescita più sana di Malatya in u futuru sò e strade.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*